E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #18915  door Coach
 
MemphisBmw schreef: As zaterdag ben ik weer op een sloop in Duitsland te vinden, mocht ik nog ergens naar moeten kijken graag even aangeven of evt foto's erbij, je hebt ook m'n nummer het Coach ;) Misschien makkelijker om foto's via de App te sturen.
Als je dan toch op de sloop bent en je komt een mooie achterruit tegen met een werkende wisser tegen een leuke prijs, neem maar mee dan.
En twee schakelaars: mistlampen en combinatieschakelaar airco/achterruitverwarming/circulatie.
 #18920  door MemphisBmw
 
Als ik iets heb Epmans zal ik je appen!

Wil je de achterruit + wisser of alleen de werkende wisser(motor + arm) of.... :?: :?: :?: :?:
Ik ga m'n ogen open houden Coach voor je, heb zojuist een lijstje gemaakt voor op de sloop :mrgreen: ;)
 #18925  door MV525i
 
Coach schreef:We hebben een achterruit gevonden met werkende wissermotor
Eh, de wissermotor en bijbehorende mechaniek werkt, waarom zou je die willen vervangen?
Het probleem zit in het gedeelte tussen de ruit en het wissermechaniek, die pin die in het mechaniek moet grijpen komt niet ver genoeg naar buiten, dat is het probleem.

Ennuh, dat stuur, dat zit al enige tijd in een technoviolette e34....
 #18927  door Coach
 
En hoe fixen we die pin? Want dan is het natuurlijk ook goed.

Dat stuur kan er dus ook weer uit... Ik denk dat een standaard vierspaaks stuur veel mooier is in een 525.
 #18930  door epmans
 
@memphis, die ruitenwisser arm op de achterruit breekt vaak af, je kunt ze dus zelfs in veelvoud meenemen als de prijs goed is. Want zou nu niemand een nodig hebben, ben je evengoed snel kwijt hoor.
 #23329  door Coach
 
Alweer een jaar geleden dat we iets over deze fraaie auto gepost hebben, maar hij rijdt nog steeds rond. Eigenaar Gert Jan is er nog steeds zeer content mee en ondertussen is er al behoorlijk wat aan opgeknapt.
Afbeelding
Vooral veel aan onderstel en ophanging is vervangen en onlangs ook de schijfremmen voor. Optisch ook het nodige aan gebeurd en eindelijk het driespaaks sportstuurtje er in. Uit een E36 past namelijk ook. Daarnaast is ook een groot deel van de koeling (preventief) aangepakt, zodat de auto nog een paar honderdduizend km's mee kan. Voor de apk moest er nieuw plaatwerk bij het krikpunt in gelast worden.

Afbeelding
Bijna wekelijks staat hij bij mij voor de deur en er is altijd iets te doen. Tijdje geleden alle roest bij de accu-bak weg gehaald en de hele boel met anti-roest ingespoten en weer mooi zwart gemaakt. Nu moeten we aan de slag met het rechterraam wat - net als bij mijn 520 - kuren geeft.
In ieder geval: deze auto die al in handen is geweest van ontelbaar veel forumleden is nog steeds in goede handen en krijgt de aandacht die hij verdient.