E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #18665  door Ruck
 
Het was van korte duur, maar ooo zo nodig :D
Coach schreef:
Jgpeggeman schreef:Deze auto heeft een speciaal plekje in mijn hart, maar is mij niet gegund... Telkens als de auto op de markt komt, dan zijn er bij de omstandigheden niet naar om hem aan te schaffen..
Zal ik 'm vast op 'reserveren voor onbepaalde tijd' zetten anders? Mocht ie weer te koop komen, dan heb jij de eerste keuze. :D

Dus Gernant, elke week 5 euro in een potje, dan heb je hem zo bij mekaar :D Het overige is dan voor de peggemantjoening :lol:
 #18667  door easy rider
 
Ik vind dat Gernant heel snel weer E34 moet gaan rijden want hij rijdt de laatste tijd in zulke rare auto's die het daglicht niet kunnen verdragen. Laten we als club een E34 sponseren en deze hem terstond door de strot schuiven.
 #18686  door Theo
 
Volgens mij lees ik in je gegevens dat je nog steeds met die Matsda Tribute in de rondte rijdt.

Ik zeg: mooi geweest nu, wegwezen met dat ding en die 525i ophalen. Heb je meteen weer je sportstoelen en een Tourding.
 #18857  door Payne
 
Leuk om te zien dat mijn oude e34 nog steeds rond rijd.
Ik had hem indertijd verkocht aan Andy54.
Mischien kennen mensen mij nog van het oude forum.
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er nog een hoop plezier aan mag beleven.
Hier nog wat oude pica's toen ik hem nog had.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
 #18859  door Coach
 
Dat is zeker leuk om deze foto's te zien. De auto wordt weer helemaal in oude glorie hersteld hoor. Niet dat ie zwaar verwaarloosd was, maar iedere nieuwe eigenaar vindt wel weer wat om aan te pakken.
We zijn wel hard op zoek naar het stuur wat op de onderste foto's staat, maar we kunnen het gewoon niet vinden. Heb nu al twee dezelfde sturen, maar dan voor de E46, dus dat past niet qua sleepring en airbag.
De auto is verlaagd en we willen wel graag weten of alleen de veren zijn verlaagd of ook de schokbrekers.
 #18860  door Payne
 
Goed om te horen dat hij weer in oude glorie hersteld word.
Toen ik hem nog had was hij verlaagd met alleen Eibach veren.
De schokbrekers waren gewoon standaard.
Achter waren ze alleen een beetje slap.
Deze had ik toen vervangen door een nieuw setje welke ik bij EBay had gescoord.
Ik weet niet meer welk merk dat was.
Overigens weet ik natuurlijk niet wat er nadien nog aan veranderd is
 #18861  door MV525i
 
Payne schreef:Overigens weet ik natuurlijk niet wat er nadien nog aan veranderd is
Ik heb 'm gekocht met elektrisch verstelbaar lederen comfortinterieur, zwarte deurpanelen, handgrepen, zonnekleppen, hemelverlichting, witte knipperlichten voorkant, Alu kleurige deurvergrendelingsknopjes.

Ik heb er aan toegevoegd BMW business RDS met CD wisselaar en een OEM einddemper (ik heb een hekel aan herrie uit de uitlaat).

En natuurlijk fatsoenlijk technisch onderhoud, optisch is niet zo mijn ding (als het mooi weer is heb ik, vanwege werk, geen tijd en als ik tijd heb gaat de 525 voor). Bij Coach krijgt ie in ieder geval ook de optische aandacht die hij verdient.

Mooie auto op de foto's.

Ennuh, welkom hier. Ga je ook blijven op dit forum? Alle kennis is welkom.