E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #19000  door easy rider
 
Netjes hoor. Je maakt er geen half werk van. Leuk om te zien dat deze E34 op professionele wijzen gerepareerd wordt en zodoende behouden blijft.
 #19003  door Theo
 
Malediven Blauw is een briljante kleur. Ik heb ooit onderstaande 525i van een forumlid overgenomen, is vrij snel naar Libië gegaan destijds :oops:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #19008  door JerunK
 
Typisch, volgens mij heb je daar meer aan een Toyota LandCruiser met een dikke diesel...
 #19009  door Theo
 
Die gast kocht alles met motoren vanaf 2.5 liter, mijn eigen E34 wilde hij ook meenemen. Op iedere auto pakte hij (volgens zeggen) ongeveer 250 euro. Hij probeerde iedere dag een aantal auto's te kopen. Benzine was daar iets van 30 cent per liter.
 #19025  door Bart Jansema
 
Theo schreef:Malediven Blauw is een briljante kleur. Ik heb ooit onderstaande 525i van een forumlid overgenomen, is vrij snel naar Libië gegaan destijds :oops:
Die was heul mooi!
 #19036  door Ruck
 
Deze wordt weer helemaal nieuw! Mooi dat je er veel tijd en moeite in stopt. Het blijven toch klassiekers 8-)
 #19162  door Jgpeggeman
 
Bart Jansema schreef:
Theo schreef:Malediven Blauw is een briljante kleur. Ik heb ooit onderstaande 525i van een forumlid overgenomen, is vrij snel naar Libië gegaan destijds :oops:
Die was heul mooi!
Van malediven man... Was bijna een peggemanmobiel geweest als vrouwlief niet op het laatste moment er lucht van kreeg... (kreeg op mijn spreekwoordelijke kl*ten dat ik een auto aan het kopen was, terwijl dat op dat moment niet verstandig was, en waar ze eigenlijk een klein beetje gelijk in had)
 #19163  door easy rider
 
Kies met je hart, je verstand is om keuzes te begrijpen, niet om ze te maken. (tegeltjeswijsheid :mrgreen: )
 #19165  door andre
 
Leuk topic Wiebe,

Ik zie heel langzaam steeds meer las en restowerkzaamheden aan E34's komen , weer een teken dat dit model bij de liefhebbers is terecht gekomen.

Ik ben wel heel benieuwd of het bekleden van de hemel nu echt goed gelukt is, het lijkt me inderdaad lastig om de diepe delen bij de zonnekleppen goed te lijmen.
De hoedenplank ziet er erg goed uit i.i.g.

succes met de mooiste blauwe kleur e34.
 #19234  door Wiebe GT
 
Ik zal binnenkort eens de Nikon meenemen en proberen er een goede foto van te maken. Het is niet perfect kan ik je vertellen maar gemonteerd zie je er eigenlijk niets van. Dit komt omdat de handgrepen er grotendeels mooi overheen vallen. ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7