E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #23733  door Tonny
 
Dit topic ook even doorgelopen! Lekker bezig aan je wagen man met mooie upgrades. Grappig dat je leer kan plamuren, blijft dat allemaal mooi als er druk op komt? Dat plamuur is zeker ook flexibel?

Leuk bezig met dat staal verbreden. Zou bij die laatste 17 inch set wel mooi zijn als de voorwielen ook wat een bredere lip krijgen.
 #23763  door Ruck
 
Dankje! :)
Tonny schreef:Grappig dat je leer kan plamuren, blijft dat allemaal mooi als er druk op komt? Dat plamuur is zeker ook flexibel?
Ja het werkt boven wonder goed! Alleen ik ben vergeten een finisher erop te zetten, die het zaakje sealed. Nu met een natte doek lost het heel langzaam op, dat is zonde natuurlijk.
Tonny schreef:Leuk bezig met dat staal verbreden. Zou bij die laatste 17 inch set wel mooi zijn als de voorwielen ook wat een bredere lip krijgen.
Ik heb het overwogen, maar het verschil met voor en achter is nu groter. Dus lijken ze achter nog breder.
Er zou een dikkere spacer tussen mogen. Dan sluit het wiel vlakker aan het spatbord.
 #24220  door Ruck
 
Iedereen zat natuurlijk in spanning te wachten op hoe het eind resultaat eruit zou komen te zien :lol:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben, maar niet helemaal zoals ik gehoopt had. De komende tijd ga ik er zo mee rond rijden. maar de harten mogen wel een keer wat donkerder grijs (metaal kleurig) worden.
De 275 achterop bevalt me prima, weinig last van in ieder geval, ook niet in spoor vormige wegen. De kwaliteit van de band is wel duidelijk minder of het komt toch door het oppervlakte. Laatst toen ik hem naar zn 2 schakelde en enthousiast op het gas ging, trok het toch een beetje schuin. (het had toen wel geregend)
Maar goed gezien de prijs van de band mag ik daarom niet klagen verder 8-)
 #24231  door Ruck
 
Het gaat idd om de kleur, maar de voorkant qua vormgeving, ben ik ook nog niet over uit.
 #24232  door Ruck
 
Thnx man!
Jgpeggeman schreef:
Ik kan je smaak wel waarderen!
Dat wist ik al :D :D :D
 #24244  door Marthijn
 
Die staan wel heel gaaf.!
Wat zijn dat voor velgen, geen orgineel oem velgen of wel?
 #24264  door Jgpeggeman
 
ik rijd met vergelijkbare (standaard) wielen rond in de winter op mijn Niro... Normaal horen hier wieldoppen op, maar die laat ik braaf achterwege
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25