E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #16395  door Ruck
 
Staat je rode bimmer ook prima hoor! Luxe look!

Ik wil ook nog voor een setje xenon kijken. Gernant zei me dat dit behoorlijk veel scheelt aan meer zicht.
 #16397  door Icebrain
 
Ruck schreef:Staat je rode bimmer ook prima hoor! Luxe look!

Ik wil ook nog voor een setje xenon kijken. Gernant zei me dat dit behoorlijk veel scheelt aan meer zicht.

Precies , rood is dan ook weer een kleur waar niet alles op past.... :roll:

Ehja deel de mening van Gernant, en voordeel het is plug and play bij een E34
 #16407  door Ruck
 
"Iets met niet kunnen wachten en toch niks beter te doen hebben.."

Toch maar begonnen aan de lampen unit's, ze zitten er in en ze werken!
Het was meer werk dan ik dacht, het was aan de bestuurderszijde ook nog iets meer frotten dan aan de bijrijders kant.
Uiteindelijk met de bumper eraf had ik veel meer plaats om de grill te demonteren.
Daarna was het uitzoeken hoe en waar de unti's lossen moesten, gelukkig had ik de een set "nieuwe" liggen om het te zien.

Foto's zeggen natuurlijk meer dan woorden, dus hier zijn ze.. :)

1 vervangen..

Afbeelding

2

Afbeelding

Stadslicht (ringen) i.c.m. mistlicht

Afbeelding

En de EVIL LOOK! :twisted:

Afbeelding

Morgen eens naar de boordcomputer kijken en in de avond uren wordt de waterpomp gewisseld en eens naar de hoogteregeling gekeken :)
Laatst gewijzigd door Ruck op 08 okt 2017, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
 #16418  door epmans
 
Mooi geworden G en veel plezier ermee Rick.
ik meen dat ik nog een set gebruikte xenon spullen heb liggen. After market uiteraard en niet de E32 oem :)

ik kijk er wel een keer naar hoop ik, in de vakantietijd loop ik op trage snelheid.
 #16422  door Ruck
 
epmans schreef:Mooi geworden G en veel plezier ermee Rick.
ik meen dat ik nog een set gebruikte xenon spullen heb liggen. After market uiteraard en niet de E32 oem :)

ik kijk er wel een keer naar hoop ik, in de vakantietijd loop ik op trage snelheid.
Prima! Zolang het een werkende set is, is dat nooit weg ;)
 #16426  door Icebrain
 
Mooi gedaan met een top uitziend eindresultaat............................ ;)
 #16427  door Ruck
 
Dankje Icebrain,

Door het slechte weer niet aan de boordcomputer toe gekomen, auto staat nu in de garage, Fingers crossed! (met betrekking tot de hoogte regeling)
 #16676  door Ruck
 
Auto heeft nieuwe waterpomp met metalen vin! 8-) dus daar kan ik weer even mee voorruit.
De hoogte regeling is weinig aan te vinden. Conclusie, de veerbollen of de schokdempers zijn versleten. Dus ik weet nog niet veel meer :|

Er heeft van het weekend nog een "kleine" swap plaats gevonden..
Waar nog een klein verslag van komt, maar door de drukte kan ik jullie voor loopig alleen verblijden met een foto..

Van de andere e34 (geen onbekende dus :lol:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ruck op 08 okt 2017, 12:36, 2 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 25