E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #17143  door Jgpeggeman
 
Wat een gaaf idee om die kappen zwart te maken! Ziet er heel mooi uit (slaat zichzelf voor het hoofd dat ik dit biet zelf bedacht heb)
 #17145  door Bart Jansema
 
Ziet er mooi uit! En van automaat naar handbak gegaan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;)
 #17146  door Theo
 
Dat interieur komt bij mij vandaan, ik had niet verwacht dat het zo mooi zou worden, echt schitterend. Die zwarte onderkanten staan ook super, top!
 #17147  door Jgpeggeman
 
Bart Jansema schreef:Ziet er mooi uit! En van automaat naar handbak gegaan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;)
Het interieur is van een automaat (peggemanmobiel) naar een handbak gegaan (ruckmobiel)
 #17148  door Ruck
 
Dankjullie wel voor al het lof ! Ik ben ook echt blij met het resultaat!

Het plastic is ook makkelijk te spuiten. Men neemt een plastic primer en een kleur spuitbus naar keuzen. Beetje schoonpoetsen met wasbenzine en gaan 8-)

De achterbank moet nog helemaal gedaan worden.. #hellskarwei
Gezien we een kleine hebben die meestal op de achterbank meereist is dit nogal lastig te plannen..

Maar de reacties motiveren me meer en meer om het netjes te maken
Laatst gewijzigd door Ruck op 20 okt 2016, 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
 #17149  door epmans
 
Als ik het goed begrijp heb je maar 1 kind. Haaa dan een kant er uit, en daarna de andere kant. Dan hoef je alleen nog een planning te maken wanneer je de zitting gaat doen.
 #17495  door Ruck
 
Update!

De achterbank is natuurlijk nog steeds niet gedaan.. :roll: De tip van Epmans is er wel een om er eens z.s.m. mee te beginnen, binnenkort nog maar een potje leer verf bestellen.

Wie de chat in de gaten heeft gehouden, heeft gezien dat ik met een wintersetje verbreed staal bezig ben. Deze hebben ik van Peggeman overgenomen, hij heeft 2 wielen verbreed van 7J naar 8J.
De 2 overige 7J velgen gaan zaterdag naar de lasser en worden naar 9.5J of 10J verbreed.

De 7J bandjes waren ook aan vervanging toe, dus die mochten "op" :twisted:

Staat hem goed! :lol:

Afbeelding

Signature..

Afbeelding

De velgen worden alle 4 gestraald en naar het verbreden gespoten en nieuwe ventielen erin, zodat ze er een flinke poos tegen aan kunnen.

Afbeelding
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mocht ooit iemand de intresse hebben om andere wielen of bredere banden onder zijn of haar auto te monteren. Hier is een handig tooltje hoe je kan controleren of het past.

Wheel-size.com of http://www.willtheyfit.com
Laatst gewijzigd door Ruck op 08 okt 2017, 12:44, 3 keer totaal gewijzigd.
 #17496  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Rick. Als ik de foto goed bekijk, is het verbreden van de velg is alleen aan de buitenkant gedaan. Was er niet genoeg ruimte aan de binnenkant om daar ook iets te verbreden of wilde je zo 'lekkere' breedbed laten ontstaan? Groeten, Danny
 #17497  door Jgpeggeman
 
dannytouringE34 schreef:Hoi Rick. Als ik de foto goed bekijk, is het verbreden van de velg is alleen aan de buitenkant gedaan. Was er niet genoeg ruimte aan de binnenkant om daar ook iets te verbreden of wilde je zo 'lekkere' breedbed laten ontstaan? Groeten, Danny
Dit verbreden heb ik zo laten uitvoeren. Dit met de enige reden om een dieper velgbed te krijgen... Ik zie er ook geen ander nut in om stalen velgen te verbreden (met de bijbehorende kosten)
 #17502  door Ruck
 
Jgpeggeman schreef:
dannytouringE34 schreef:Hoi Rick. Als ik de foto goed bekijk, is het verbreden van de velg is alleen aan de buitenkant gedaan. Was er niet genoeg ruimte aan de binnenkant om daar ook iets te verbreden of wilde je zo 'lekkere' breedbed laten ontstaan? Groeten, Danny
Dit verbreden heb ik zo laten uitvoeren. Dit met de enige reden om een dieper velgbed te krijgen... Ik zie er ook geen ander nut in om stalen velgen te verbreden (met de bijbehorende kosten)

Bij mij gaat het om diezelfde reden. het diepe velgbed idd.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 25