E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #17019  door Ruck
 
Dankjewel voor de positieve reacties.!

@Jgpeggeman, ik bedoelde de middenconsole en deurpanelen, de lichtere delen.

Misschien dat de zijkappen zwart worden :twisted:

@Lohran, ik zal het morgen even opzoeken. Ik heb niet een filmpje wat precies het hoofdsteun probleem aanpakt, maar wel dat ze de mantel van de aandrijfkabel inkorten. Het los schroeven zou ik wel foto's van kunnen laten zien.
 #17021  door Jgpeggeman
 
Ruck schreef:
@Jgpeggeman, ik bedoelde de middenconsole en deurpanelen, de lichtere delen.
Die bedoel ik ook! Die waren heel donker grijs toen ik ze overnam... Zijn we heel flink op aan het schrobben geweest
 #17022  door Ruck
 
Jgpeggeman schreef:
Ruck schreef:
@Jgpeggeman, ik bedoelde de middenconsole en deurpanelen, de lichtere delen.
Die bedoel ik ook! Die waren heel donker grijs toen ik ze overnam... Zijn we heel flink op aan het schrobben geweest
Ik dacht dat je de zijkappen van de stoelen bedoelde :)
De kleur kon ook prima met de stoelen, maar nu de stoelen praktisch de nieuwe kleur hebben. veranderd dat de zaak :lol:

@Lohran, Deze 2 heb ik gekeken.
Vanaf 14:03 is dit van toepassing



Deze vanaf 6:41



Je kunt aan de achterkant de kap van de stoel halen, eerst schroeven aan de beide zijde verwijderen.
Dan kun je met een Torx 20 of 25, de motor van de verstelling los draaien. Als deze los is, kun je de kabel eruit halen en als je een losse brander hebt, zou je de kabel in de auto kunnen inkorten.

Succes ! :)
 #17140  door Ruck
 
En we zijn alweer bijna 2 weken verder. Aangezien de stoelen nog niet helemaal in mijn smaak waren moest er toch nog iets kleins aan veranderd worden. De zijkappen van de stoelen waren niet allen in dezelfde kleur.
Mochten wel een kleurtje hebben. Het interieur is "Silbergrau hell" met zwart, dus de kappen zwart zou wel een mooi detail zijn.

Primer
Afbeelding

bouwzeiltje + spuitbusje
Afbeelding

Voor
Afbeelding
Na
bestuurders zijde
Afbeelding

Passagiers zijde
Afbeelding


Vorige week eens met 2 vrienden afgesproken, soort mini meeting met een e28 520i en een e91 320d. Ik kwam er aanrijden, stond er opeens een e39 bij.
Blijk de beste man, even een rondje te willen knallen over het industrieterrein en had toch de behoefte om eens te stoppen bij de 2 bmw's.
Het bleek een 540 te zijn met een "Guerrilla Bypass" onder zn auto. Bypass voor je eindemper, wat een geluidje komt er uit die v8! :shock: :shock: WAUW!

Leuke foto
Afbeelding

Verder nog wat mooie foto's geschoten van mijn geliefde e34

Afbeelding
Afbeelding

"ons vrouw" had hem even in BMW-stijl geparkeerd :lol:

Afbeelding

Nog wat fancy foto's om het af te sluiten... :D
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ruck op 08 okt 2017, 12:42, 2 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 25