E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #11171  door Bart Jansema
 
Haha gokje komt pechmans langs?
 #11178  door Icebrain
 
epmans schreef:ik heb het stuur gewisseld voor een ander 3 spaak stuur. 't is wat dieper en zeker ook dunner, maar ik vind t een leuk stuur. Deze mag blijven, die komt ooit in een opknappertje van me.

Bij mijn weten komt het stuur uit een E28
 #11184  door epmans
 
@ bart, klopt!

@ icebrain, ja en in E24 heb ik m gezien.
 #11232  door epmans
 
Vandaag rondje Brabant gemaakt met een verbruik van 16,7... wel jammer dat ik t niet allemaal red op 1 volle tank. diverse forummers gesproken.
2015-11-07 09.56.41 aangepast.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #11242  door Alex Kroeze
 
Hoi Erik.

Bedankt in ieder geval voor het langsbrengen van de bestelling.Sorry dat we niet even uitgebreid hebben kunnen praten.De bumper van Harald moest ook "even" gemaakt worden ;)

Alex
 #11244  door epmans
 
Toch vond ik t even gezellig zo hoor, heb jullie alledrie gesproken en nog een beetje kit meegenomen (grrr zit aan mn vinger...). Zo ben ik over 10 jaar ook bezig met mn zoon :D
 #11261  door Alex Kroeze
 
Als je zoon de interesse er voor heeft dan is het leuk.Soms hebben ze dan heel andere prioriteiten waar ze jouw pertinent niet bij nodig hebben :mrgreen:

Alex
 #11269  door Dimitri
 
epmans schreef:Vandaag rondje Brabant gemaakt met een verbruik van 16,7... wel jammer dat ik t niet allemaal red op 1 volle tank. diverse forummers gesproken.
2015-11-07 09.56.41 aangepast.jpg
Wow, wat een kleurverschil van de bestuurdersdeur op deze foto!

In ieder geval bedankt voor de spullen, ik kan deze week weer vooruit!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10