E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #27746  door Coach
 
De deur hebben we dus uiteindelijk toch maar niet vervangen. Groot deel van het binnenwerk en de portierhendels moeten ook overgezet worden en dat was een brug te ver.
Wat we wel hebben gedaan, is de Throwing Stars vervangen door Styling 8 velgen.
AfbeeldingE34 met styling 8

De Throwing Stars hebben een opfrisbeurt en nieuwe banden nodig.
 #27867  door Coach
 
De Green Hornet staat weer binnen, de komende maanden. Tijd om de velgen weer op te knappen en wat klein reparatiewerk te laten doen. Voor dagelijks gebruik rondom huis heb ik nu de E30 320i Touring buiten
Afbeelding320i
Afbeelding320i

Ook niet erg nu het weer een handbak is.
 #27920  door Coach
 
Zo, weer een grote technische update
AfbeeldingUntitled
Een veerpootbrug gemonteerd. Is geen klus voor de goedwillende amateur, natuurlijk.

AfbeeldingUntitled
Volgens de verkoper scheelt het tussen de 250 en 300 pk en ik moet zeggen: dacht inderdaad al iets te merken bij het wegrijden net. Maar hij is natuurlijk belangrijk voor de stabiliteit tijdens het wrede bochtenwerk. En handig om een auto van 26 jaar oud bij elkaar te houden.
 #28284  door Coach
 
AfbeeldingE34 cleaned and polished
De Green Hornet na al die jaren een keer grondig laten reinigen en poetsen. Wat op de foto niet bepaald te zien is....
En toen weer snel in de stalling gezet met dat herfstweer. In het voorjaar maar weer eens naar buiten halen en een heleboel kleine dingetjes gaan fixen of afmaken. Heb een mooie zonnerollo er in geknutseld, alleen de haakjes zitten er nog niet in. De linke spiegel is er door iemand afgelopen en alle kabeltjes zijn los of gebroken. Het deurpaneel rechtsvoor moet gerepareerd worden, want de lijm van de houders begint los te raken. En dan een keer echt naar de RDW om 'm officieel om te laten keuren naar 525i.
AfbeeldingBecker nightview
 #28287  door epmans
 
voor de onderste foto ook de asbak iets openen, daar zit ook een lampje :)
 #28360  door Coach
 
Vergeten; je kunt nooit teveel lampjes hebben! Volgende keer dan, Ep!
 #28392  door Coach
 
Ruud schreef: 26 jan 2022, 12:55 He, wat gaaf, die verlichtte schakel indicator! Dat is niet origineel toch?

Mvg, Ruud
Nee, klopt. Is geleverd op de Amerikaanse uitvoeringen. De aanduiding (3 2 1) komt ook niet overeen met de Europese (4 3 2). Ik kon een deel van de indicator nog wel in Europa (BMW, Duitsland volgens mij) krijgen, maar het andere deel heb ik uit Amerika laten komen.