E34Forum.nl

Heb je een onderdeel nodig voor je E34, plaats je verzoek hier
 #5878  door Wessie
 
Ga het gewoon proberen.
Niet geschoten is gewoon mis.

Ik ben op zoek naar mijn oude 540iA met kenteken GN-DV-35
Heb al sinds ik hem onderhand verkocht heb, marktplaats in de gaten gehouden of hij niet online komt.
Wil hem dan direct terugkopen namelijk want heb vanaf dag 1 al spijt.
Zag laatst dat de auto al sinds 3 Juni 2013 geen APK meer heeft.
Wie weet deze auto te staan en wil me in contact brengen met de huidige eigenaar.

Alvast bedankt

Afbeelding
 #5887  door Theo
 
Heb je niet toevallig een bevriende politieagent in de buurt?

Die tikken dat effe in en klaar is Kees.
 #5891  door Jgpeggeman
 
kan je niet contact opnemen met degene die hem toen van je gekocht heeft? of mis je daar de gegevens van?
 #5892  door Wessie
 
Was een handelaar.
Heb hem toen ingeruild op de W8
 #6158  door Wessie
 
Gisteren eens op internet ff op zoek gegaan naar de handelaar waar ik hem toen ingeruild heb.
Wist geen naam meer maar wel waar hij zat en zijn stijl qua foto's nemen is nog niks veranderd, dussss mijn stoute schoenen aangedaan en gewoon een mail gestuurd met de vraag of hij bereid was tot helpen in dit verhaal.
Nu afwachten op reactie.
 #6226  door Wessie
 
Helaas kon de beste man me niet echt verder helpen.
Hij had hem verkocht aan buitenlandse mensen, hij vermoede dat de auto geëxporteerd zou zijn.
Allen op vwe stond hij nog op als kenteken geldig dus zou betekenen dat hij nog in NL is toch?
 #6227  door easy rider
 
Het kenteken is dan nog wel in Nederlands bezit. Bij slopen in eigen beheer of export verdwijnt het kenteken uit de database van de RWD en VWE.
 #6256  door jos525i
 
easy rider schreef:Het kenteken is dan nog wel in Nederlands bezit. Bij slopen in eigen beheer of export verdwijnt het kenteken uit de database van de RWD en VWE.
Bij de VWE blijft het kenteken nog een x aantal jaren in de database staan.
 #6267  door epmans
 
Klopt met vermelding dat ie is gedemonteerd. In ieder geval zie ik dat bij mijn slopers.

Zie fh-dr-87 -> historie
 #6268  door epmans
 
viewtopic.php?f=32&t=179" onclick="window.open(this.href);return false;

en deze is export, staat er ook vermeld. Dus er is nog hoop voor wesley.