E34Forum.nl

 #25632  door danny-ex-touringE34
 
Hoi allen.
Onze 316 gaat in de verkoop, hebben de auto nu zo'n 8 jaar in bezit.
Goed rijdende auto, ±370xxx gedraaid, dunkel blau, 4deurs, 4 hoofdsteunen, grijs interieur met zwarte diagonaal streepjes, geen instap slijtage, gave hemel, carrosserie een paar plekjes(nauwelijks zichtbaar), rechter deur laat de blanke lak boven aan een beetje los.
Er zit een klokkenconsole met toerenteller in.
Auto staat op stalen standaard velgen met 2x 4-5mm en 2x 7mm banden; heb een set lm(styling42?) met winterbndn 205/15, 4x6mm. Kunnen het over hebben om die eventueel erbij over te nemen.
Dorpels (l+r)achter gelast voor de APK, die loopt tot 23-5-2020.

Kan een leuke (vakantie) auto zijn voor erbij of voor de dochter of zoon.
Heb het onderhoud altijd zelf bijgehouden bij onze sleutelclub en gedocumenteerd.
Bij belangstelling kan ik allerlei foto's maken en via e-mail sturen, foto's zijn dan in ieder geval groter.

Is een prijs van € 500 redelijk? Groeten, Danny
Laatst gewijzigd door danny-ex-touringE34 op 09 jun 2019, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 #25634  door Theo
 
Een vraagprijs van 500 is niet redelijk Danny, dat is te weinig.

Een goeie standaard E36 is best een fijn autootje en het foute imago schudt hij langzaam maar zeker van zich af, dat stokje wordt doorgegeven aan de E46.
 #25636  door danny-ex-touringE34
 
Dank je Theo voor deze opsteker.
Auto ziet er best wel goed uit, maar kent de lichte roestaantasting hier en daar( om de zoveel tijd daar dan even mee bezig te ontroesten, anti-roest erop en lakken), o.a. de wielkastranden achter. Heeft al wel zijn kms gereden, maar ik heb de ervaring dat bmws hoge standen aan kunnen, onze 525i touring al 595xxx, mijn youngtimer 528i 585xxx en allemaal 'still going strong'= geen rammeltjes, speling of hoog olie verbruik.
Prijs eenmaal gepost, vind dat ik dat niet meer moet veranderen, maar nogmaals dank voor je opsteker. Groeten, Danny
 #25696  door epmans
 
komt je touring dit jaar nog op 600.000km ??
 #25712  door danny-ex-touringE34
 
Nog 5000 kmetjes te gaan, dat gaat dit jaar nog wel lukken, denk ik. Ga ik ook wel melden, is nu de sport zover te komen. Groeten, Danny
 #25713  door danny-ex-touringE34
 
dannytouringE34 schreef: 09 jun 2019, 10:54 Hoi allen.
Onze 316 gaat in de verkoop, hebben de auto nu zo'n 8 jaar in bezit.
Goed rijdende auto, ±370xxx gedraaid, dunkel blau, 4deurs, 4 hoofdsteunen, grijs interieur met zwarte diagonaal streepjes, geen instap slijtage, gave hemel, carrosserie een paar plekjes(nauwelijks zichtbaar), rechter deur laat de blanke lak boven aan een beetje los.
Er zit een klokkenconsole met toerenteller in.
Auto staat op stalen standaard velgen met 2x 4-5mm en 2x 7mm banden; heb een set lm(styling42?) met winterbndn 205/15, 4x6mm. Kunnen het over hebben om die eventueel erbij over te nemen.
Dorpels (l+r)achter gelast voor de APK, die loopt tot 23-5-2020.

Kan een leuke (vakantie) auto zijn voor erbij of voor de dochter of zoon.
Heb het onderhoud altijd zelf bijgehouden bij onze sleutelclub en gedocumenteerd.
Bij belangstelling kan ik allerlei foto's maken en via e-mail sturen, foto's zijn dan in ieder geval groter.


Is een prijs van € 500 redelijk? Groeten, Danny
Hoi allen.
Upje:
Heeft niemand een dochter of zoon die ' aan de BMW moet ' ? Dan kan dit een leuk begin zijn, toch? Groeten, Danny
 #25717  door Coach
 
Ik ga even rondvragen in de familie. Misschien weet ik nog iemand.
Is hij uitgerust met luxe zaken als stuurbekrachtiging, elektrische ramen, etc?
 #25728  door danny-ex-touringE34
 
Hoi, helaas de luxe van el. ramen, open dak , airco of leer heeft de auto helaas niet. Stuurbekrachtiging zit erop en is 3 jaar geleden vervangen. Nog wel vergeten te melden dat hij ABS heeft, met een vreemd mankementje: soms brandt het lampje vaag en soms wat feller, soms brandt het helemaal niet. Getest geeft de tester aan dat het de linkervoorwielsensor was.( andere naaf met sensor aanwezig) ook de ' vol-in-de-ankers ' getest: het bokeffect was er, zei de monteur. Signalering komt dan wat vreemd over volgens hem.
Kan elke gewenste foto maken en die via de mail of app sturen, denk handig vanwege detailopnames. Er zijn wel een paar
' dingetjes/plekjes ' waar iemand benieuwd naar is. Groeten, Danny
 #25780  door danny-ex-touringE34
 
Mag slotje op.
Auto is verkocht aan de zoon van onze vrienden. Vind ik leuk dat de auto zo nog wat in het zicht blijf.
Bedankt iedereen die de auto onder de aandacht van kennissen en/of familieleden heeft gebracht. Groeten, Danny