E34Forum.nl

 #25682  door Trebo-E36
 
Hallo,

De rugleuning van mijn sportzetels vallen gewoon naar achter als ik aan de hendel trek om de rugleuning te verstellen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan herstellen? Het is geen super storend probleem maar ik zou het toch graag oplossen.

Ook hebben deze zetels, zetelverwarming echter nog niet aangesloten. Nu heeft mij iemand verteld dat e34's van voor '91 een complete kabelboom hebben liggen voor alle optie's. Is dit zo en zou ik dan gewoon een stekker moeten kunnen vinden om de zetels in te pluggen of is dat te mooi om waar te zijn?
 #25684  door epmans
 
Dat rugleuningprobleem geldt ook voor de comfortstoelen hoor. Er zitten twee gasveren in, die inmiddels niks meer doen of anders gezegd zijn ze aan vervanging toe. Die zijn best duur vind ik zelf. Ik zeg het even uit hoofd: circa 60€ per stuk. Voor twee stoelen heb je er dan 4 nodig!
Omdat ik weleens stoelen opknap (gescheurde bekleding) haal ik ze nog wel eens uit elkaar maar die dempers heb ik tot heden niet vervangen.

Vwb de stekkers. Inderdaad eerst de huidige stoelen verwijderen en dan onder het tapijt zoeken. Die komen vanaf de dorpel naar centraal onder de stoelen. Eve grabbelen in de buurt vh luchtrooster op de vloer.
 #25702  door Trebo-E36
 
Allright! Bedankt voor de reactie daar kan ik al wat mee, zodra ik de e34 nog eens van stal haal ga ik me dat eens bekijken.