E34Forum.nl

 #23949  door Coach
 
Bij gebrek aan een echt E39 forum, stel ik de vraag maar hier in de hoop dat de techneuten hier antwoord op weten.
De velgen die ik onder de E39 had, heb ik geruild tegen een leren sportinterieur. Daar zit stoelverwarming in. Bij de demontage hebben ze een deel van de kabelboom laten zitten.
Vraag is nu, of dat ook weer aan te sluiten is; er van uitgaande dat de auto niet voorbereid is (weet ik namelijk niet). De schakelaars op zich zijn wel redelijk goed te vinden, maar er zal ergens wel voeding vandaan moeten komen. Iemand hier ervaring mee of enig idee hoe dat zou moeten?
Overigens zou het geen ramp zijn als het niet werkt, maar zou op zich wel leuk zijn.
Afbeelding
 #23953  door ivo
 
Uit welk jaar is dat interieur?
Stekkers zijn minimaal 2x veranderd in de looptijd, de nieuwe gele stekkers (in principe vanaf FL) passen niet zonder ingrijpende ombouwwerkzaamheden in/op de PFL E39. Maar jouw wagen is misschien weer net zo'n overgangsmodel.
Gordelspanners zijn ook anders ivm airbags die aangepast zijn (1 vs 2 fasen airbags).
Verder kabels doortrekken naar bedieningspaneel in middenconsole, heb je andere knoppenbalk voor nodig en daarvan zijn de aansluitingen ook weer anders over de jaren.
Eerst wat research en dan verder kijken.
 #23964  door Speedy
 
http://www.bmw-planet.net/diagrams/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kun je via internet explorer en java de elek schemas vinden. Voor de rest sluit ik me aan bij wat Ivo zegt.