E34Forum.nl

 #23808  door Marthijn
 
Ik heb in mijn touring van die baggage netten achter de achterbank maar niet de ophang stukjes in het plafond...kan ik die er zo inzetten of moet het hemel dan aangepast worden of vervangen?
Denk dat er orgineel een ander interieur in heeft gezeten, de stof van stoelen en achterbank is ook niet gelijk, in de toekomst komt er wat anders maar voorlopig moet ik het er even mee doen, zijn die baggage netten standaard op alle tourings...?? Of enkel op uitvoering.
B16780EE-4FD3-43D6-86F0-3ECDFFBE63D8.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #23814  door epmans
 
die dingen heb ik nog wel ergens bewaard. uiteraard moet je dan een gat maken in de hemelbekleding om de moer in het dak te kunnen draaien. naar mijn sterke vermoeden, is het metalen dak er wel voor voorbereid.
die netten kan je op 2 plaatsen in je dak:
1. de plaats die je al ziet op de foto. dat is dus eigenlijk de meest gebruikte plaats.
2. zodra je de achterbank plat legt, kun je de netten alsnog omhoog doen en in het dak plaatsen.
 #23818  door Marthijn
 
Zal deze week eens kijken of de gaten voorbereid zijn.
Welke kleur clips heb je dan?
Thanks.
 #23822  door JerunK
 
De auto/het dak is gewoon voorbereid, maar wil je niet je hemel aan gort snijden en er dan achter komen dat je er net 3 cm naast zit, moet je eigenlijk het achterste deel van je hemel los halen. Je kunt er dan met de klep open van achteren bij en tijdelijk een boutje in het gat draaien. Door de hemel er met wat kracht tegenaan te drukken, kun je door het drukpunt wel bepalen waar het gat moet komen.
Let op: de speakerroosters in het plafond loshalen vraagt wat tact en geduld en in het midden vlak bij de sponning van de klep zit nog een derde bevestiging die graag wil breken. De rest is simpel.
 #23823  door epmans
 
Marthijn schreef:Zal deze week eens kijken of de gaten voorbereid zijn.
Welke kleur clips heb je dan?
Thanks.
Ik weet niet alles uit hofd hoor! Vermoedelijk grijs en wellicht beige.
 #23838  door Marthijn
 
Dit is een leuke om te vergelijken bij een andere touring.!
De juiste afstand nemen en dan een gat prikken.
Ben bijna thuis en dan keihard aan de gang met puntjes op de I van de E23 en vervolgens alle aandacht op de E34.
De E23 moet volgende week voor APK.
 #23900  door danny-ex-touringE34
 
Hoi Marthijn, Ik wil wel iets doen. Geeft maar aan wat je wilt weten , kan ik mogelijk foto's maken met een meetlint of zoiets.
Kunnen misschien elkaar ook bezoeken, wonen redelijk dicht bij elkaar. Groeten, Danny
 #23905  door Marthijn
 
Goed idee, kleine meeting.!
Stuur PB.!