E34Forum.nl

 #26314  door wer
 
Beste leden,

Is het mogelijk om het aircosysteem van een 525tds touring van 1994 in een 520i sedan van 1994 te bouwen. Of lopen de hoge en lagedruk slangen op een andere manier rond de motor en door het schutbord. Ik ben aan het twijfelen om hiervoor een sloopwagen aan te schaffen, want alles apart aankomen gaat iets te duur uitvallen denk ik.

Mvg Werner
 #26315  door Roy_sdm
 
wer schreef:Beste leden,

Is het mogelijk om het aircosysteem van een 525tds touring van 1994 in een 520i sedan van 1994 te bouwen. Of lopen de hoge en lagedruk slangen op een andere manier rond de motor en door het schutbord. Ik ben aan het twijfelen om hiervoor een sloopwagen aan te schaffen, want alles apart aankomen gaat iets te duur uitvallen denk ik.

Mvg Werner
Ik weet niet of ze het zelfde zijn ik kan je daar helaas niet mee helpen maar waar je wel op moet letten is het koudemiddel wat er in hoort. R134a is de goeie. Alle andere koudemiddelen gaat alleen maar gezeik opleveren om aan te komen.


Verstuurd vanaf mijn motorola one met Tapatalk

 #26316  door P.K.
 
Ik zou zeggen vergelijk eens onderdeelnummers tussen beide auto's. Misschien kan je dan zien of de leidingen verschillen.

http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... ditioning/

Ik kijk voor zulks soort dingen op bovenstaande site. Kan je bij onderdeelnummer op een i drukken en dan je kijken op welke modellen dat onderdeel toepasbaar is.
 #26317  door epmans
 
Dat is een correcte manier om te vergelijken.
Ik weet trouwens dat ik in mijn loods nog diverse onderdelen uit verschillende slopers heb liggen. Niet heel veel maar wel een aantal. Bovendien ga ik nu een m50 en een m51 slopen. Droogfles in elk geval nieuw kopen en de condensor eventueel ook. Maar condensor heb ik ook zowel nieuw als gebruikt liggen.
 #26319  door Theo
 
Kachelhuis moet je ook wisselen hè, das geen klusje waar je overdreven gelukkig van wordt...