E34Forum.nl

 #24573  door JorritHallo
 
Hi,

Na een flinke poos niet meer op diverse fora te zijn geweest ivm drukte laat ik weer mij horen. Zoals sommigen al wisten heb ik een e30 gekocht en mn e34 aan mn broer doorverkocht. Bij de e30 liep ik toch tegen de (bekende) probleempjes aan van een 30 jaar oude auto:
6.jpg
2.jpg
4.jpg
3.jpg
Roest!!

Afin, alles is inmiddels gelast en getectyleerd op de lasplekken (foto's after upload ik een andere keer na alles gefixed te hebben)
want nu de vraag; als laatste wil ik mijn gehele bodem tectyleren (smeerbare tectyl uit blik), waarbij staat dat de droogtijd 120u is. Houdt dit in dat de auto echt stil moet laten staan voor 5 dagen? of kan ik na een dagje of 1 / 2 al de weg weer op? De garage met brug is nml. op een 10km afstand (snelweg).

Tevens pakken we de e34 ook mee voor de winter :)

Gr. Jorrit
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24574  door Speedy
 
Lijkt me wel dat hij stil moet staan. Anders kan mogelijk de laag gaan scheuren en hechtings problemen?
 #24575  door epmans
 
Je kunt toch met een andere auto naar huis gaan of met de OV ofzo om m te kunnen laten drogen.
 #24576  door JorritHallo
 
Is een goed punt ja, liever in 1x goed dan dat het half gebeurt. Heb wel meerdere auto's dus doen we het gewoon zo! (het 5 dagen laten drogen) Thnx heren!