E34Forum.nl

 #22141  door Gert
 
Wie weet waar je losse onderdelen scoort voor een M5 sper? De mijne woont nu ongeveer 350.000 km onder de auto en ik verdenk haar van slijtage.
Nu heb ik hier een paar handige jongens die regelmatig sperren afstellen, maar deze hebben geen ervaring met de ZF spullen van mijn E34.
Volgens mij zit er standaard een 25% sper onder. Maar of deze ook voorspanning heeft en hoeveel, dat weet ik niet.

Iemand meer info?
 #22148  door Theo
 
In de E30 racerij-wereld is Paul Dyson de man die de beste sperretjes bouwt, kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.

Hij kan ook aan onderdelen komen die je normaal gesproken niet zo maar bij de dealer kan halen zoals sperplaten en andere losse delen voor sperklokken. Een kameraad van me heeft een circuit-M635CSi in onderhoud, daar zit een (door Dyson gebouwde) sper onder die compleet is aangepast aan de wensen van de rijder, schijnt echt fantastisch te zijn op het circuit.

Ik heb eventueel een nummer voor je.
 #22151  door Gert
 
Altijd handig, zo'n adres.
Ik heb een paar adressen benaderd, heb geen haast. Volgens mij zwerft uw mail hier nog wel ergens.
 #22181  door Gert
 
Nou, de auto op de brug, blijkt dat de blokjes van de handremschoen los gelaten hadden. Rare geluiden en reacties dus.
Sper aan een nader onderzoek onderworpen en daar is eigenlijk niets mis mee.

Weer een probleem minder.