E34Forum.nl

 #24172  door Theo
 
Ik ben heel vaak Bremi bobine's tegen gekomen in M50's

Maar Beru klinkt ook lekker
 #24174  door Lohran
 
Ok thanks!
Beru: 35 euro
Bremi: 50 euro

Dan gok ik het denk ik op Beru, keer 8 is dat een leuke besparing :mrgreen:
 #24177  door epmans
 
en zo beslis je dat even met 1 reactie waar je max 6 minuten over hebt nagedacht :D

denk dat ik hetzelfde zou doen overigens, maar ik zou nog wel even kijken wat er nu in zit.
 #24178  door kromkommer
 
Bij mij zaten er origineel bremi bobine's op de 540, daar heb ik ze ook weer voor vervangen ook al was het bij mij nog niet echt nodig.
 #24180  door Lohran
 
epmans schreef:en zo beslis je dat even met 1 reactie waar je max 6 minuten over hebt nagedacht :D

denk dat ik hetzelfde zou doen overigens, maar ik zou nog wel even kijken wat er nu in zit.
Nee hoor, ik zei: ik DENK.. :mrgreen:
Maar daarbij had jij het ook over Beru, en als stagebegeleider neem ik jou heel serieus! :D
 #24182  door epmans
 
Lohran schreef:
epmans schreef:en zo beslis je dat even met 1 reactie waar je max 6 minuten over hebt nagedacht :D

denk dat ik hetzelfde zou doen overigens, maar ik zou nog wel even kijken wat er nu in zit.
Nee hoor, ik zei: ik DENK.. :mrgreen:
Maar daarbij had jij het ook over Beru, en als stagebegeleider neem ik jou heel serieus! :D
ik heb gezegd dat ik meestal bremi tegen kom. maar beru kan toch prima alternatief zijn? bovendien kun je de oude bewaren behalve die ene.
 #24184  door Lohran
 
epmans schreef:
Lohran schreef:
epmans schreef:en zo beslis je dat even met 1 reactie waar je max 6 minuten over hebt nagedacht :D

denk dat ik hetzelfde zou doen overigens, maar ik zou nog wel even kijken wat er nu in zit.
Nee hoor, ik zei: ik DENK.. :mrgreen:
Maar daarbij had jij het ook over Beru, en als stagebegeleider neem ik jou heel serieus! :D
ik heb gezegd dat ik meestal bremi tegen kom. maar beru kan toch prima alternatief zijn? bovendien kun je de oude bewaren behalve die ene.
Scheelt ong. 120 euro dus dat is wel de moeite. Maar het is nog niet besteld! Eerst weer werken ;)
 #24189  door Gert
 
Mijn ervaringen met Bobines:
viewtopic.php?f=36&t=403&start=10#p19549" onclick="window.open(this.href);return false;

Die dingen komen tegenwoordig bijna allemaal uit China, ook die van de dealer. Ik zou gaan voor de goedkoopste.
 #24194  door danny-ex-touringE34
 
Mijn dealer(Dusseldorp Hoogeveen) heeft de mogelijkheid de bobines te meten, zo haalt hij de slechte(n) eruit. Dan hoef je alleen die te vervangen.
Groeten, Danny