E34Forum.nl

 #24198  door Marthijn
 
Ander onderdeel maar zelfde gedachte... :oops:

Mijn injectoren zou ik ook graag vervangen van mijn E23 M30 blok
Zit al heel lang te twijfelen om deze te bestellen op Aliexpress, daar een complete set van 6 voor 80€
Bij de dealer 60€ per stuk, maar twijfelachtig om te krijgen...ik wil het eigenlijk gewoon eens wagen om dat te bestellen, andere zooi komt er ook vandaan clips/filters/remblokken/schijfen en weet ik veel wat meer...... en is eigenljk altijd ‘goed’ .....

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/mAbqYfyE" onclick="window.open(this.href);return false;
 #24199  door danny-ex-touringE34
 
Marthijn schreef:Ander onderdeel maar zelfde gedachte... :oops:

Mijn injectoren zou ik ook graag vervangen van mijn E23 M30 blok
Zit al heel lang te twijfelen om deze te bestellen op Aliexpress, daar een complete set van 6 voor 80€
Bij de dealer 60€ per stuk, maar twijfelachtig om te krijgen...ik wil het eigenlijk gewoon eens wagen om dat te bestellen, andere zooi komt er ook vandaan clips/filters/remblokken/schijfen en weet ik veel wat meer...... en is eigenljk altijd ‘goed’ .....

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/mAbqYfyE" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi Marthijn, automaterialen Latinga in Emmen/Stadskanaal reviseert injectoren. Heb ik de mijn laten doen; niet goedkoop, maar met garantie en is perfect.
Dat chinese spul, je hoort goeie verhalen, maar ook slechte. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in, maar is natuurlijk persoonlijk. Groeten, Danny
 #24204  door Marthijn
 
Ja ik kan ze ook ultrasoon laten reinigen bij Technotrans in Veendam á20€/stuk
Een setje van Ali is dan nog steeds goedkoper. ;)
Maar op zeker is het beter voor de ultrasoon versie.!
 #24210  door danny-ex-touringE34
 
'Mijn' revisie hield in dat er nieuwe spuitmondjes en filtertjes(heel kleine ronde gaasjes) in kwamen(oude kreeg ik mee). Van het reinigen weet ik niet of dat ulstrasoon is gebeurd. Kan't vragen bij hen. Groeten, Danny
 #24313  door Lohran
 
Vandaag de Beru bobines geplaatst! Origineel zat er Bremi in, waarschijnlijk dus uit 1994.. 1'tje heeft een scheurtje aan de onderkant, de rest zag er op het eerste gezicht vrij goed uit (maar dus wel oud). Denk dat ik ze wel op marktplaats zet voor de liefhebber. Motor lijkt wel wat feller te reageren. Ben benieuwd of 'ie ook beter start als het weer koud is. In ieder geval nu al blij mee en het vervangen is goed te doen!