E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #15995  door Ruck
 
Zojuist de bimmer opgehaald bij mijn garage, eens een goede controle beurt gegeven. Bij een vertrouwde garage :)
Er zat nog af en toe een stemmetje in mijn hoofd die zei, deze auto kan niet zo goed zijn voor zoon prijs.
De minimale spelling is uit het stuur gedraaid, alle rubbers van het onderstel, de riem en de vloeistoffen zijn gechecked en goed gekeurd. Het blok liep lekker. Was werkelijk niets op aan te merken. In ieder geval voor wat ik zover nog niet wist. :mrgreen:

De waterpomp zou vervangen worden, nadat er 2 maal een pomp met plastic vinnen was opgestuurd. Is m'n monteur toch eens gaan bellen, binnen een week word er dan toch voor een goede variant gezorgd.
(Stond nog op de to-do-list, METAL VINNEN! :twisted: )

Ook auto gaf een week of 2/3 geleden aan, dat de remblokken aan vervanging toe waren. Dit bleken de achterste blokken te zijn, de schijven zagen er nog prima uit.
De remmerij aan de voorzijde was nog duidelijk niet aan vervangen toe! Dus voorlopig alleen de achterste remblokken vervangen.

De Niveauregeling is naar "gekeken" (hij had het nogal druk), voor wat hij me kon vertellen niks geks te zien of te vinden. Het lijkt op een olie probleem. Dus de olie wordt nog volledig vervangen. aan gevuld tot de juiste hoogte, dan kan die er weer tegen aan.

Hij is dus optisch (vooral de binnenzijde) in een wat mindere staat, maar technisch uitstekend! Nu een kwestie van het onderhoud op juiste momenten uitvoeren. Dan kan de "GreenHornet" er jaaaaaareen tegenaan. 8-)


Al met al kwam ik met een glimlach en een gerust hart thuis! :D :D :D (de vrouw ook blij!)
 #16004  door Coach
 
Ruck schreef:Dan kan de "GreenHornet" er jaaaaaareen tegenaan. 8-)
Ik ben heel blij voor je met alle goede berichten, maar ik moet nu wel even ingrijpen. Ik ga er ook geen ruzie over maken, maar er is maar één "Green Hornet" en dat is mijn pronkstuk!
And to remind you:
Afbeelding
 #16006  door Ruck
 
Coach schreef:
Ruck schreef:Dan kan de "GreenHornet" er jaaaaaareen tegenaan. 8-)
Ik ben heel blij voor je met alle goede berichten, maar ik moet nu wel even ingrijpen. Ik ga er ook geen ruzie over maken, maar er is maar één "Green Hornet" en dat is mijn pronkstuk!
And to remind you:
http://i1110.photobucket.com/albums/h45 ... 0efuuf.jpg
Gezien deze auto nog maar eenmalig THE Green Hornet is genoemd, overweeg ik een naamsverandering :roll:
THE Green Hornet T, zou daar dan natuurlijk een optie voor zijn :lol:
Al vind ik de Touring bij nader inzien niet echt een Hornet :oops:

Dus ik gok dat we hier wel over uit komen. :lol:
 #16007  door Coach
 
Zullen keiharde onderhandelingen worden, denk ik, maar met de juiste mediator komen we er wel uit. Ik stel voor dat Theo, met al zijn tactische vaardigheden, hierbij een rol gaat spelen. Daarmee kan hij de weg banen voor een grotere rol om wat andere kleine conflicten uit de wereld te helpen, zoals het Midden-Oosten, Noord- en Zuid Korea en de chaos na de Arabische lente.
 #16019  door Ruck
 
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Theo. Heb ook een goed gevoel bij, Theo als mediator. Vooral zijn goed geplaatste, iet wat aparte, quote's..
Daarmee zullen, her en der, de nodige feiten worden op de juiste plaats worden neergezet.

The heat is on! :twisted:

Edit: Uiteraard zijn andere namen ook welkom.. :D (Toch, Coach? :lol:)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 25