E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #15606  door JerunK
 
Zo ja zeg, dat is jaloersmakend weinig!
 #15748  door Ruck
 
De deur is los!!! *open

Afbeelding

Het deurpaneel had is meer agressie nodig dan we dachten, maar met minimale schade is het toch aardig gelukt.
Met dank aan Epmans, voor zijn vervangende slotmotor. Was de klus toch redelijk snel geklaard. Was ik toch met 5 tientjes klaar.
Dus heb ik er maar meteen een beurtje ingepland. (over 2 weken terug naar de garage) Dat moet die er weer goed tegenaan kunnen !

Schade :roll:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ruck op 08 okt 2017, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
 #15750  door Lohran
 
Mooi dat het weer werkt! Schade valt nog erg mee. Misschien een interieur reparatie bedrijfje contacten? Soms kunnen ze het wel fixen. Al lijkt het me bij dit spul wel lastig.
 #15751  door ivo
 
Deze kleine schades kan je prima repareren.
Maar nu weer mooi door die ene deur naar binnen ipv elke keer via rechterkant....
 #15753  door Ruck
 
epmans schreef:wat zal dit een gebruiksgemak geven.
Geloof dat maar, al een aantal keren de wagen vol geladen via die raam.. :?
Lohran schreef:Mooi dat het weer werkt! Schade valt nog erg mee. Misschien een interieur reparatie bedrijfje contacten? Soms kunnen ze het wel fixen. Al lijkt het me bij dit spul wel lastig.
Ik denkt dat het spul zo probeer te vouwen/pielen/wurmen zodat je geen geel kartonboard meer ziet en dan zal het wel goed zijn :P :roll:
ivo schreef:Maar nu weer mooi door die ene deur naar binnen ipv elke keer via rechterkant....
Idd, eerst moest we onze kleine altijd rechts achterin zetten, als er dan iemand mee moest was dat een ellende natuurlijk.. :o
 #15756  door epmans
 
maak ook de gele randjes eerst zwart met wat verf of beter markeerstift, daarna pas op zn plaats wurmen.
 #15765  door danny-ex-touringE34
 
Ruck schreef: Het deurpaneel had is meer agressie nodig dan we dachten, maar met minimale schade is het toch aardig gelukt.
Schade :roll:
Afbeelding
Ik heb nog een deurpaneel, waarvan het bekledingspaneel ontbreekt. Als de jouwe er af te halen is en over tezetten/plakken, is dat een vervangingsoptie. Zal fotootje maken(duurt een weekje, voor ik weer thuis ben). Groeten, Danny
 #15767  door Ruck
 
Thnx voor het meedenken. Dat kan wellicht een optie zijn. 100% mooi wordt dit anders toch niet :oops:

EDIT: is dat een paneel met een electrisch raam? (geen gat in het paneel)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 25