Het mooie van twee E34's is, dat je nog eens wat kunt vergelijken. Het sturen met de diesel is zo compleet anders dan met de 525i, dat ik me afvraag waar dat in kan zitten.
De TDS gooi je met een vinger gewoon rond. Hij stuurt licht en vlot. De 525i, daarentegen, stuurt echt zwaar. Niet als in zonder stuurbekrachtiging, maar toch een stuk zwaarder dan de TDS. Dat zit 'm - zo had ik zelf bedacht - waarschijnlijk in een ander systeem qua stuurbekrachtiging. Vraag is of het systeem van de TDS door een monteur ook op/in de 525i gebouwd kan worden of is dat een monnikenwerk waar ik (of beter gezegd: een monteur) helemaal niet aan moet willen beginnen?
De TDS gooi je met een vinger gewoon rond. Hij stuurt licht en vlot. De 525i, daarentegen, stuurt echt zwaar. Niet als in zonder stuurbekrachtiging, maar toch een stuk zwaarder dan de TDS. Dat zit 'm - zo had ik zelf bedacht - waarschijnlijk in een ander systeem qua stuurbekrachtiging. Vraag is of het systeem van de TDS door een monteur ook op/in de 525i gebouwd kan worden of is dat een monnikenwerk waar ik (of beter gezegd: een monteur) helemaal niet aan moet willen beginnen?