E34Forum.nl

Andere Merken of types
 #24286  door epmans
 
mooi! ik wou jouw pret niet bederven door te vertellen dat wij gewoon ons grofvuil op de stoep kunnen leggen op de 'speciale' dagen, dan hoef ik niet zon hok te kopen ook.
 #24287  door Theo
 
Daar heb je een punt Ep, maar iets in mij probeert me te vertellen dat ik beslist een stationcar moet aanschaffen met zes of meer cilinders. Dat verhaal over die schutting die verveoerd moet worden is wat ik mijn vrouw wijs heb gemaakt. En als je dat maar lang genoeg volhoudt ga je er zelf in geloven.

Maar de nood is hoog, er moet gewoon iets aangeschaft worden.

Ik zag nog een blauwe Volvo met vijfpitter voor een honderd of zes, wellicht ga ik daar even op de koffie.

Wordt vervolgd.
 #24289  door Bo652
 
Tja blijft franse meuk he :mrgreen:
 #24306  door Theo
 
Onder het motto 'schoenmaker blijf bij je leest' heb ik deze 528i Touring maar opgehaald:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24308  door Marthijn
 
E39 prima keus voor je afval weg te brengen.
Word wellicht ook ooit nog klasieker.!
 #24309  door Bo652
 
Oeps kennelijk dubbel :o
Laatst gewijzigd door Bo652 op 19 mei 2018, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
 #24310  door Bo652
 
Beter Theo veel beter :mrgreen: :mrgreen:
 #24311  door Theo
 
Maar hij is gekeurd tot 8 september, dat zal waarschijnlijk de dag zijn dat het einde wordt ingeluid.

Het is geen hele fraaie, maar wel met wat leuke opties, mooi slachtobject als de schutting weer weg is en alle klussen met lange voorwerpen gedaan zijn.
 #24314  door Ruck
 
Leuke wagen toch? Het is een 5 serie dus er mogen best wat meer foto's van gedeeld worden :lol: