E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #8041  door Andy54
 
Ik bedoel ik wil foto's van mij telefoon halen zonder dat ik eerst moet uploaden enz dus rechtstreeks!
In de verder uitleg op het andere topic staat niets over foto's plaatsen! Als ik het goed heb!
 #8042  door easy rider
 
Je kan alleen foto's plaatsen vanaf je telefoon of computer of vanaf waar ook ter wereld als je een Premium lidmaatschap hebt. Een "gewone" geregistreerde gebruiker kan alleen een URL plaatsen van een afbeelding en die is dan ook natuurlijk zichtbaar.
 #10425  door Andy54
 
Afbeelding
 #10426  door Dwitt
 
Mooie kleur !
 #10427  door Andy54
 
Mijn eigen auto:

Afbeelding
 #17426  door Andy54
 
Istie weer! Nog steeds in het bezit van de e38 en inmiddels 355.000 op de teller met verse apk!
Mijn vader nog steeds in de E34 met ik geloof 180.000 op de teller!
En mijn vriendin inmiddels nog steeds in een e36 compact met 230.000 op de teller!

Ik ben zelf weer op zoek naar wat anders, een mooie touring is altijd leuk voor de hond!
Een sedan, wat minder praktisch maar leuk met wat opties en of zwaardere motor!
 #22987  door Andy54
 
De e38 heeft na 4 jaar trouwe dienst plaats gemaakt voor een diamantzwarte e36 touring uit ‘99 met beige leder interieur en wat leuke standaard opties!

Afgelopen dinsdag de E34 van mijn vader maar weer eens op originele styling II gezet! Helemaal happy die vent en ik gelijk weer verslaafd aan het E34 virus!