E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #4984  door Lohran
 
Hallo allemaal!

Mijn naam is Laurens, 28 jaar en woonachtig in Noord-Holland. In het dagelijks leven werk ik als internationaal koerier en daarnaast maak ik ook reviews van auto's. Ik ben een groot BMW fan en heb na wat uitstapjes naar modernere auto's toch weer voor een oudere BMW gekozen. Het is geen e34 geworden, maar een e30 Touring. Waarom ik mij toch hier aanmeld? :mrgreen: Nou er ligt een M51 TDS in uit een 91'er e34. Helaas heb ik er een probleem mee (ben zelf niet zo technisch helaas..) dus hoop dat iemand mij kan helpen hier :D
Laatst gewijzigd door Lohran op 21 sep 2015, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
 #4988  door epmans
 
Aha, ook uit 0229 :)

Ik kan je zelf niet ff helpen met het oplossen van een storing maar er zijn er genoeg hier op t forum die dat wel kunnen. Succes met je M51 en veel plezier op dit forum.
 #4996  door easy rider
 
Hallo Laurens,

Kom maar op met je problemen. Maak even een topic aan in het Technisch café dan kunnen we je vragen beantwoorden.

Veel plezier op het forum.
 #5000  door Lohran
 
Haha zeker uit 0229! Heb je een foto van je wagen? Kan ik seinen als ik je zie en mijn auto weer afslaat bij een stoplicht ;) Ik heb een diamant zwarte Touring met 14" kruisspaken.

Bedankt voor het warme welkom! Ik had het probleem al in Motorisch gezet, even kijken of er al reacties zijn :mrgreen: