E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #24601  door RDekker
 
easy rider schreef:Welkom Bas,

Mooie alpina's ook.

Veel plezier op het forum.
Danku!
Ik ben wel van plan ze te verkopen (of te ruilen voor M5 turbines), aangezien ze niet helemaal mijn
ding zijn.
 #24634  door Ruck
 
Ik lijk zelf bijna een vreemde hier, maar toch welkom hier!
Veel leer een lees plezier!

Alpina's ruilen voor turbines! Goeie smaak! :D
Helaas was dit alleen om eens te passen en het is geem breedset..
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #24651  door RDekker
 
Ruck schreef:Ik lijk zelf bijna een vreemde hier, maar toch welkom hier!
Veel leer een lees plezier!

Alpina's ruilen voor turbines! Goeie smaak! :D
Helaas was dit alleen om eens te passen en het is geem breedset..
Prachtige touring! Oxfordgroen als ik het goed zie? Turbines passen onder een touring ook heel goed ;)
Het hoeft voor mij niet per se een breedset te zijn, ze zijn dacht ik ook alleen als throwing stars als breedset geleverd.

Ik zie ook dat je dakdragers er op hebt zitten. Ik heb precies dezelfde, met zo'n thule dakdrager spoiler uit Amerika hahaha.
Hebben jouw deurrubbers veel last van de dakdragers? Aangezien de dakdragers tussen de deurrrubbers en de chrome/shadowline trim klemmen.
Toen ik het zag bij die van mij kreeg ik mijn twijfels hierover.
 #24652  door Frank87
 
Ik heb t.z.t. interesse in je automaat.. omvormer.. automaatkabelboom en automaatcomputer.
 #24653  door Ruck
 
De touring is islandgrün, lijkt heel veel op oxfordgroen.

Geen idee of die turbines alleen normaal geleverd zijn. Het is wel vetter als het wel breed set is. (Heb ik ooit al eens gezien) :D

Op die foto zitten ze achter met een 25mm spacer.

De rubbers worden er idd niet beter op, maar ik gebruik ze nogal eens.
Die spoiler... Ben al 2jaar aan het zoeken :shock:
Als je hem ooit weg wildoen... Contract mij even eerst, b.v.d. :D
 #24654  door RDekker
 
Frank87 schreef:Ik heb t.z.t. interesse in je automaat.. omvormer.. automaatkabelboom en automaatcomputer.
Ik zal het onthouden!
 #24655  door RDekker
 
Ruck schreef:De touring is islandgrün, lijkt heel veel op oxfordgroen.

Geen idee of die turbines alleen normaal geleverd zijn. Het is wel vetter als het wel breed set is. (Heb ik ooit al eens gezien) :D

Op die foto zitten ze achter met een 25mm spacer.

De rubbers worden er idd niet beter op, maar ik gebruik ze nogal eens.
Die spoiler... Ben al 2jaar aan het zoeken :shock:
Als je hem ooit weg wildoen... Contract mij even eerst, b.v.d. :D
Ik dacht al dat ie wat feller van kleur was. Met spacers staan ze zeker goed, mooi in lijn met de body.
Heb die spoiler van mij op ebay gevonden. In Nederland zijn ze niet te vinden, zeker niet van Thule.
Ik heb een Thule 555, een wat oudere, in redelijke staat. De wat nieuwere hebben stukken plastic op het einde, wat ik
persoonlijk minder mooi vind. Ik denk dat ik die van mij nog een hele tijd zelf hou, maar op ebay staat nog wel wat dacht ik.
Zou wel rond de 100-200 dollar rekenen, als ze uberhaupt naar Nederland willen verzenden.