E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #24068  door Paul79
 
Hallo allemaal,

Mijn naam is Paul, en sinds een paar maanden hoor ik ook bij de E34 club :D

Ik heb voor niet veel geld een 520i automaat gekocht met 320k op de teller. De auto was echt van een oud vrouwtje geweest (oude kentekenbewijs van de vorige eigenaar zat erbij; geboortedatum 1935 ) maar helaas was Het toch niet zo rooskleurig..

In een paar maanden de nodige pakkingen laten vervangen vanwege olielekkage en de automaat gespoeld. Rubbers, stabilisatorstangen, en de de slangen van de radiator vervangen nadat de ANWB de houtje touwtje slangen die er eerst opzaten provisorisch had vastgezet nadat ze los waren geraakt...

We zijn er bijna.. hopelijk :D
(Met een oude auto zal je wel nooit helemaal klaar zijn...)

Wat er nu nog op het verlanglijstje staan: 4 nieuwe schokbrekers, een nieuwe km teller ( de toerenteller valt regelmatig uit) en 4 nieuwe deuren (de oude beginnen te roesten)

Grtn Paul
 #24074  door epmans
 
Mooi verhaal hoor, maar inderdaad blijf je met een oude auto wel bezig hoor. Als je het een maakt, moet je weer aan de ander bezig.

zoek je alles nieuw of gebruikt? ik kan je mogelijk helpen met gebruikte delen.
 #24078  door Paul79
 
Als je me kan helpen aan een tellerbak voor een 520i automaat uit 92 (electronisch ) ben ik heel blij
Wellicht kan je me contactgegevens sturen..
Grtn Paul
 #24079  door epmans
 
Ik heb wel een paar u its, maar pixelproblemen hebben ze meestal. Die van de kmteller schijnt gerepareerd te kunnen worden, van de automaat niet. Daar moet dan een andere goede of nieuwe in. Nwprijs is circa 85euros heb ik mij laten vertellen. Wat betreft de niet (goed) werkende meters zou je bij mij een andere meter er in kunnen zetten om te proberen, ik woon i gemeente Hoorn NH.
Voor kontakt klik je op mn naam en kiest voor email ;)
 #24082  door easy rider
 
Welkom Paul,

Veel plezier op het forum.
 #24087  door ivo
 
Welkom op het forum!