E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #23775  door benvanstaveren
 
Hallo mensen (en eventuele aanvalshelikopters); ik ben Ben, zo ondertussen de 40 net voorbij, en heb sinds een jaar en een aantal maanden een E34 520ia onder m'n kont. In Duitsland 2ehands gekocht, en ik woon tegenwoordig in Frankrijk dus druk bezig om het ding in Frankrijk op kenteken te krijgen. Ik heb me hier maar aangemeld omdat het uiteindelijk toch makkelijker is om in het Nederlands vragen te stellen (en informatie te lezen) dan in het Frans. Luiheid troef natuurlijk, maar goed :)

Fotootje:

Afbeelding
 #23776  door epmans
 
Aha je hebt de franse slag alte pakken, dus je leert snel :D
In welk departement woon je?

veel plezier op dit forum.
 #23777  door benvanstaveren
 
epmans schreef:Aha je hebt de franse slag alte pakken, dus je leert snel :D
In welk departement woon je?

veel plezier op dit forum.
Jawel, die Franse slag daar zit je binnen een week aan ;) Departement 69 - Rhone-Alpes, in een piepklein durp'ie midden in de Beaujolais. Erg leuk, alleen iets minder leuk als je een E34 hebt omdat er gewoon bijna geen garages zijn in de buurt die er iets mee kunnen (of willen kunnen, dat heb je dan ook nog).
 #23779  door epmans
 
69430 domaine de la plaigne ben ik wel geweest. :D

ik ben zelf meer gewend aan de Languedoc'ers departement 34 (mooi nummer he :mrgreen: ). Inmiddels ook al paar jaar niet meer geweest trouwens. Maar t is en blijft apart slag volk, toch staat het me wel aan icm het klimaat althans.
 #23790  door benvanstaveren
 
epmans schreef:69430 domaine de la plaigne ben ik wel geweest. :D

ik ben zelf meer gewend aan de Languedoc'ers departement 34 (mooi nummer he :mrgreen: ). Inmiddels ook al paar jaar niet meer geweest trouwens. Maar t is en blijft apart slag volk, toch staat het me wel aan icm het klimaat althans.
Inderdaad goed nummer, nou is 69 ook niet verkeerd maar goed ;) Apart slag volk wel, maar het is wel goed te doen. De lokale ondernemers hebben in ieder geval genoeg geduld met m'n pogingen tot Frans spreken dus dat viel me goed mee. Enige nadeel tot nu toe is de Franse papierwinkel die je moet doorlopen voordat je je wagentje eens op kenteken hebt staan... maar als tegenhanger daarvan heb je hier wel een boel leuke weggetjes met leuk bochtenwerk (waar ik me gewoon aan de snelheidslimiet houdt enzo, maar wel lekker sturen).
 #23792  door Coach
 
Welkom met je mooie 520! Is ook weer eens wat anders; foto's van een E34 in het mooie Franse landschap.
 #23801  door Speedy
 
Euuhh was je al welkom geheten.. :D
Ziet er net uit. Veel veilige KMS gewenst.