E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #23845  door benvanstaveren
 
dannytouringE34 schreef:Welkom Ben. En hoe bevalt je die heerlijke Franse wijn? ook plannen à la Ilja Gort ? Of andere werkzaamheden in het la douce France?
Groeten, Danny
Bevalt goed, m'n huurbaas heeft ook een wijngaard dus ik krijg vaak een flesje bij m'n huur kwitanties ;)

Ik werk (theoretisch) gezien in Lyon, maar aangezien ik zo'n een gekke IT nerd ben doe ik dat 4 dagen in de week vanuit huis, en 1 dag in de week vanaf kantoor. Uitermate goede deal :D
 #23850  door MemphisBmw
 
Welkom op dit informatieve maar gezellige forum!

Een meeting bijwonen zit er dus niet even in begrijp ik als je in Frankrijk woont ;)

Maar zeker niet verkeerd als je een lekkere fles wijn elke maand krijgt, zeker als het goede wijn is!
Wij zien graag meer foto's tegemoet van zowel de buiten als binnenkant en dan wel met een Frans kenteken uiteraard.
 #23880  door benvanstaveren
 
MemphisBmw schreef:Welkom op dit informatieve maar gezellige forum!

Een meeting bijwonen zit er dus niet even in begrijp ik als je in Frankrijk woont ;)

Maar zeker niet verkeerd als je een lekkere fles wijn elke maand krijgt, zeker als het goede wijn is!
Wij zien graag meer foto's tegemoet van zowel de buiten als binnenkant en dan wel met een Frans kenteken uiteraard.
Meer foto's gaan nog komen; zal idd even wachten op de franse platen. Meetings bijwonen gaat inderdaad moeilijk, het enige waar ik lange afstanden voor rijdt eigenlijk is de Nurburgring (ergens in Mei weer)...