E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #23527  door Tenmaru
 
Dag allemaal,

Ik was al lid maar ben een tijdje niet echt actief meer geweest op het forum. Na mijn ongeluk met de E34 waarin de auto helemaal werd afgeschreven heb ik geen E34 meer gehad. Tot nu! :D Ik heb sinds het ongeluk een E39 528i gereden, nette auto maar geen E34 en dat kriebelde elke dag.

Dus nu ben ik de trotse eigenaar van deze 530ia uit 1994. Zelfde bouwjaar als mijn vorige.
Afbeelding

Kilometerstand staat rond de 270.000. (Gezien de 520i die ik had op 513.000 stond had ik zoiets van dat kan nog wel even)
Er zijn een paar dingetjes die aangepakt moeten worden maar ik kon deze niet laten staan. Er zitten een paar leuke opties op zoals;
- Climate control
- Cruise control
- Zonnerollo
- Auto dimmende binnenspiegel enz.

En Oxford Green... in mijn ogen de mooiste kleur. Maarja, zal voor iedereen anders zijn.

Happy to be back! :D
 #23528  door epmans
 
Staat er netjes bij, veel plezier van je 8 pitter.
 #23531  door Coach
 
Mooi! Mijn 525 is ook Oxford Grün en ik had van te voren niet kunnen bedenken dat ik 'm zo mooi zou vinden.
 #23536  door danny-ex-touringE34
 
Welkom terug.
edit@ "" 520i die ik had op 513.000 "".
De mijne 525i, granit silber met nu 575xxx op de teller. En al dik 250xxx op lpg en gaat nog steeds heerlijk.
Oxford grün, ook mijn favoriete kleur. Groeten, Danny
 #23542  door Marthijn
 
dannytouringE34 schreef:Welkom terug.
edit@ "" 520i die ik had op 513.000 "".
De mijne 525i, granit silber met nu 575xxx op de teller. En al dik 250xxx op lpg en gaat nog steeds heerlijk.
Oxford grün, ook mijn favoriete kleur. Groeten, Danny
Is dat zonder motor revisie?
Wel eens de kop gevlakt en distributie vervangen of ook nog niet?

En welkom terug natuurlijk @ Tenmaru.!
 #23545  door danny-ex-touringE34
 
edit Marthijn: "" Is dat zonder motor revisie? "" .
Aan de motor zelf nog nooit gesleuteld. Heb serviceboekje tot 210xxx ingevuld door één dealer, daarna tot 290xxx door een servicegarage.
Heb die dealer gebeld en daar kwamen alleen de vervangdelen, oa. de aircopomp voorbij. Specifiek nog naar de koppakking gevraagd en die was daar niet vervangen.
Ik heb de auto nu dik 10 jaar, doe veel eigen onderhoud en houd goed bij wat het olie- en brandstofverbruik is. Daaruit leid ik de 'slijtage' af.
Heb m'n zinnen op 600.000 gezet om dat te halen. Groeten, Danny
 #23551  door Tonny
 
Welkom terug en veel rijplezier gewenst met de e34!