E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #22885  door m50
 
Hoi allemaal ben weer terug naar een aantal jaartjes weer terug mijn grote lievde voor de e34 is nooit voorbij gegaan en zal ook nooit voorbij gaan !! maar heb me zelf weer aangemeld met m50 kom uit roosendaal nb in het zuiden van het land bezit op het moment wel geen e34 maar als ik een mooie tegen kom liefst wel een 6cylinder uiteraard hoop weer een hoop plezier te hebben als een aantal jaren geleden 8-)
 #22900  door danny-ex-touringE34
 
M50, welkom terug en berouw komt nooit te laat, toch :lol: :lol: . Succes met je zoektocht en hopelijk vind je gauw een goed exemplaar. Groeten, Danny
 #22909  door Coach
 
Welkom terug. En ik weet toevallig een paar leuke E34's te koop, afhankelijk natuurlijk van je budget. Succes met je zoektocht!
 #22911  door m50
 
hartelijk bedankt voor het warme onthaal Coach and dannytouringe34 :D :D komt goed hoor vind wel een goede en een mooie e34 sedan greetz
 #22917  door Ruck
 
Welkom (terug) op het Forum!

Veel succes met de zoektocht naar een nette e34 :D
Voorkeur voor een sedan of touring?
 #22940  door E34NB
 
'Eind goed al goed' ;-)
Succes op het forum
 #22952  door easy rider
 
Welkom m50,

Veel plezier op het forum.
 #23411  door MemphisBmw
 
Welkom M50,

Heel veel succes met je zoektocht naar een E34, mocht je er eenmaal een hebben zien wij maar al te graag een aantal mooie foto's tegemoet!
Kun je aangeven waar je naar op zoek bent, wat voor opties je voorkeur hebben en evt de kleur!