E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #22667  door Merin
 
Ik zit al een paar weken op het forum inmiddels, maar nu is het wel tijd om me even voor te stellen.

Ik ben Marijn, 29 jaar en een totale BMW fanaat. Mijn dagelijkse vervoer is een 330CD uit 2003 met een zeldzame handbak.

Paar maanden geleden op marktplaats een E34 525 gezien voor een leuke prijs. Dezelfde dag contact gehad met de man en opgehaald. Er was wel een hoop mis mee, maar inmiddels al een hoop kunnen fixen. Samen met mijn broer heb ik een bedrijfsruimte in Hoevelaken waar een brug in staat en het nodige gereedschap dus we kunnen het meeste zelf doen.
Het is een origineel Nederlandse 525i Touring uit 1996. Petrol mica kleur met een sportleren pergament interieur. Ook fijn is dat hij geen open dak heeft. Onderkant is hard en de dorpels zijn in goede staat.
Ik zal later wel wat betere fotos toevoegen, dus nog even geduld!
Afbeelding
 #22669  door ivo
 
Welkom hier! Klinkt ook als een leuke aanwinst, 1 van de laatste bouwmaanden
 #22674  door Coach
 
Welkom; het aantal nieuwe leden verbaast me. Top dat het forum dus toch wel degelijk een functie heeft in al dat FB geweld.
 #22679  door easy rider
 
Welkom Marijn,

Veel plezier op het forum.

Coach schreef:...het aantal nieuwe leden verbaast me...
E34 for ever :mrgreen:
 #22681  door Ruck
 
Welkom Marijn!

Weer een touring erbij :D
Veel lees en leer plezier.
 #22741  door Marthijn
 
Ziet er mooi uit Marijn, die E34 touring.!
Beetje jaloers op je.! Ben zelf flink zoekende... :oops:

Groet Marthijn.
 #22743  door Marthijn
 
Coach schreef:Welkom; het aantal nieuwe leden verbaast me. Top dat het forum dus toch wel degelijk een functie heeft in al dat FB geweld.
Gelukkig zijn er nog mensen zonder gezichtboek op hun hoofd.!
Waarvan ik mijzelf ook mag toerekenen. ;)
Iets onnozelers moet nog worden gevonden.

Groet Marthijn.
 #22749  door Coach
 
Marthijn schreef: Iets onnozelers moet nog worden gevonden.

Groet Marthijn.
Haha, ja, door schade en schande moet je leren om heel gedoseerd met FB om te gaan, want het is af en toe - heel vaak - een gedoe daar!
 #22752  door Icebrain
 
Ook fijn is dat hij geen open dak

Allereerst welkom en gefeliciteerd met je aanschaf waarvan er hopelijk nog meer foto's van gaan verschijnen............................

En waarom een open dak, je bent er geen favoriet van of vrees je voor mankementen en/of roestvorming dmv verstopping..?
ikzelf vind het een fijne optie, maar zeg er wel bij dat ik geen van bovenstaande problemen heb op mijn sedan