E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #22746  door Marthijn
 
Ja dat is zeker waar, heb daar al veel teleurstellingen in gehad, niet alleen met auto’s maar ook met huizen/boten etc.

Er zal altijd iets beters en mooiers aangeboden worden in een later stadium, met dat feit moet helaas geleefd worden. ;)

Er stond bijvoorbeeld ern mintblauwe 525iA tekoop in de buurt van Enschede voor 1875€
Helaas al
Weg voor ik kon reageren..

Maar bedoel eigenlijk te zeggen dat er gewoon heel weinig E34 tourings aangeboden worden.
Er zijn toch iets van 130.000 stuks gemaakt.? Laat staan dat de helft al is gesloopt en nog eens een flink aantal staan weg te rotten ergens.....

Groet Marthijn.
 #22747  door Marthijn
 
Deze E34 525Xi staat in Oostenrijk voor 2450€, goede prijs denk ik.
Wagen staat mij zeker aan, maar staat mij tegen zover te rijden met het risico dat het niks word..

https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-5 ... 50040ae49c" onclick="window.open(this.href);return false;
 #22748  door Lohran
 
Ja als een nette E34 voor een acceptabel bedrag aangeboden wordt is 'ie gauw weg. Ze worden inderdaad zeldzamer. Hoewel ik, zeker door het onderhoud, al een flink bedrag in mijn 540iA Touring heb zitten ben ik qua uitvoering nog niet veel vergelijkbaar tegengekomen. Vind de kleur en de opties (ik houd juist wel van opties) erg mooi. Enige wat 'm nog beter had gemaakt was een 6-bak, maar soms moet je inderdaad wat water bij de wijn doen. Destijds 216.000km gereden, inmiddels 260.000km.
Marthijn schreef:Deze E34 525Xi staat in Oostenrijk voor 2450€, goede prijs denk ik.
Wagen staat mij zeker aan, maar staat mij tegen zover te rijden met het risico dat het niks word..

https://www.autoscout24.nl/aanbod/bmw-5 ... 50040ae49c" onclick="window.open(this.href);return false;
iX is inderdaad leuk, zelf ook naar gekeken voordat ik de 540iA vond. Maar kwam toen uit bij een compleet rotte. Qua onderdelen is het wat lastiger misschien. Tripje Oostenrijk is inderdaad wel een onderneming. Misschien een goedkope vlucht die kant op? En misschien een paar uitzoeken in een regio zodat je altijd nog wat back-ups hebt.
 #22759  door Marthijn
 
Volgens mij is mijn schreeuw om een E34 touring gehoord..... :mrgreen:
Inmiddels staat er een 520 iA cosmos zwart op de oprit
Km stand net de 3 ton gepasseerd dus lekker ingelopen.
Helaas wel een paar gebreken;

- dak in slechte staat
- deuk in deur
- blanke lak motorkap laat los
- waarschijnlijk lekke demper linksvoor

Deze puntjes gaan wel verholpen worden, en voor het geld wat ik er voor heb gegeven mag ik absoluut niet mopperen geloof ik.!!
Technisch voor zover bekend in redelijk goede staat, volgens de vrouw......
Verder niet veel opties wat mij perfect past.
Ook kon er geen roest worden bespeurd volgens de vrouw....
Wel een vaste trekhaak en elektrische ramen
Heb hem zelf nog niet life gezien en eigenlijk op de gok gekocht.
Hij is netjes bij mij thuis gebracht door de vorige eigenaar.
Als ik over 2 week thuis ben eerst maar eens flink poetsen.

Hier even een link naar het E23 forum waar foto’s plaatsen wat makkelijker gaat.
http://www.bmwe23.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=11949" onclick="window.open(this.href);return false;
 #22760  door Coach
 
Mooi en dik in de opties, man! Ik zag behalve electrische ramen ook airco. Nou, dan is het wel zo goed als compleet. En niet te vergeten een buitentemperatuur-aanduiding, zodat je weet wanneer je de airco aan moet zetten.
 #22779  door E34NB
 
Super Marthijn!
Zo te lezen kan ik je zomaar een keer tegenkomen op de wegen rondom stadskanaal.
Jij ook veel plezier op het forum.

@Lohran, goeie tip autoscout.ch, mooie auto's tegen mooie prijzen. Ik heb eerder wat leuks in Duitsland gezien (E46 330xd), maar ik durf niet te importeren.
 #22782  door ivo
 
E34NB schreef: maar ik durf niet te importeren.
Want? Dat is zo gepiept, bijna al mijn auto's komen uit DE/CH zo ook onze familiebak die we in augustus hebben gehaald.
 #22795  door Lohran
 
Gefeliciteerd Marthijn!
E34NB schreef:Super Marthijn!
Zo te lezen kan ik je zomaar een keer tegenkomen op de wegen rondom stadskanaal.
Jij ook veel plezier op het forum.

@Lohran, goeie tip autoscout.ch, mooie auto's tegen mooie prijzen. Ik heb eerder wat leuks in Duitsland gezien (E46 330xd), maar ik durf niet te importeren.
Ja het is de enige die apart is. Alle andere landen kun je gewoon via .nl doen, maar Zwitserland niet. Importeren uit CH gaat wel wat anders, je zit dan volgens mij ook met BTW omdat het geen EU is. Uit Duitsland etc. is het een eitje hoor!
 #22807  door E34NB
 
Ik heb gezocht, maar er is zeker geen topic waar de import kennis gedeeld wordt?

[offtopic]
Berekenen jullie (Loran en Ivo) voortijdig zelf de rest bpm of is dat altijd een verassing aan de grens?