E34Forum.nl

Stel je even voor aan de andere E34 liefhebbers op dit forum.
 #21084  door MemphisBmw
 
Tnx Danny, nog even en het enige wat dan nog niet vervangen is is de motor,versnellingsbak en Diff. aandrijfas is al een keer vervangen voordat ik ermee kon rijden. Oh en alle wiellagers zijn nog niet vervangen(knock on wood) gelukkig....

Maar tot nu toe gaat alles goed en ook geen klachten gehad met de koeling. Voor mijn gevoel moet ik het vertrouwen weer winnen van de Diesel wat dat betreft maar gaat uiteindelijk goed komen! ;) 8-)
 #21086  door Machiel
 
Dit wordt een hele serieuze upgrade. Eentje waar je veel en lang plezier van zult hebben. Heel benieuwd naar het eindresultaat. Succes!
 #23834  door MemphisBmw
 
We zijn inmiddels weer 9 maanden verder maar door het hele gebeuren met Photobucket kon ik niks meer doen, zo te zien zijn ze er van af gestapt om extra geld te vragen voor een 3rd party share.
Mijn volgende bericht gaat verder waar ik gebleven was na de laatste foto van het spuiten in Engeland.
Dus ga er maar even voor zitten want ik ga nu de hele foto serie met verhaal erbij plaatsen.
 #23836  door MemphisBmw
 
Zoals jullie zien is ze nu helemaal overgespoten!
Hier een foto van de achterbumper welke hier en daar een paar kleine puntjes had m.b.t. de lak en nu weer als nieuw eruit ziet.
Afbeelding

Maar ook de neus had liefde nodig. In een van mijn vorige berichten zagen jullie al een andere kofferklep en een voorbumper liggen die ook al gespoten waren. Planning was om deze als reserve te houden maar ben erachter gekomen dat de bumper balk welke in/achter de bumper zit een lelijke deuk had en dus ook de bumper een tik had gehad. Dus besloten om de bumper die op dit plaatje op de auto zit eraf te halen en zoveel mogelijk onderdelen over te zetten naar de andere bumper.
Afbeelding

Jullie hebben ook gezien dat mijn handgrepen ook zijn mee gespoten, op de volgende foto de 2e helft daarvan.
Afbeelding

Dan de passagierskant welke net gespoten is, foto zegt meer als woorden!
Afbeelding

Andere hoek, ook was de lak al droog genoeg om alle tape eraf te halen en de handvaten er weer op te zetten.
Afbeelding

Hier nog een foto maar dan het totale plaatje met nog stickers op mijn auto welke er inmiddels al lang af zijn!
Afbeelding

De bestuurderskant met de nieuwe stootstrips er weer op.
Afbeelding

Andere hoek van de bestuurderskant met de nieuwe stootstrips erop.
Afbeelding

Inmiddels weer thuis en een kleine 2 weken verder en maar langzaam een polijst beurt gegeven, met de laatste stap van het polijsten om de lak nog goed uit te laten harden wat wel tot 6 maanden in beslag kan nemen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier nog een foto nadat ik de auto had gepolijst!
Afbeelding


Deze heb ik uiteraard ook laten spuiten en was een aardig klusje om deze er alleen op te krijgen maar hij zit!
Maakt de achterkant echt af is mijn mening. Het 3e remlicht is nog duidelijk te zien en heb er inmiddels Xenon bolletjes in geplaatst zodat ze iets feller zijn aangezien ik de achterruit ook heb laten tinten.
Afbeelding
Afbeelding

En dan zonder tape nadat de kit 24 uur heeft kunnen drogen.
Afbeelding
Afbeelding

En een overzicht plaatje van de achterkant.
Afbeelding
Afbeelding

Eind oktober kwamen deze op mijn pad, waren wel replica's maar ze waren zwart en er zit een velgbed op. Dus in de auto naar m'n broer en de volgende dag zijn we in zijn 7er 3.0D op wezen halen, ook nog even een goed stuk 200km'/h op de cruise control gereden. Is niks voor de 7!
Afbeelding

Na er een stuk mee te hebben gereden heb ik ze er meteen weer onder vandaan gehaald, banden waren vierkant en ze zongen waar ik niet goed van word. Bij nader inzien had ik het kunnen zien maar een mens kan ook niet alles weten!
Afbeelding
Afbeelding

Eind november zag ik deze op de Duitse eBay en ik moest en zal ze hebben aangezien ze ook origineel BMW zijn, dus de beste man een bericht gestuurd met een voorstel om ze naar mijn broer te verzenden in Duitsland en hij ging akkoord! 8-) :mrgreen:
Zie hier een voorproefje van de achterste!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Tot zover mijn update welke ik eindelijk heb af kunnen maken en daardoor ook weer helemaal bij ben.

Komen nog een aantal updates aan maar ga zeker nog niks verklappen! :mrgreen: :twisted:
Laatst gewijzigd door MemphisBmw op 11 apr 2018, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
 #23957  door MemphisBmw
 
En weer een update!
Afgelopen zaterdag de skibox opgehaald bij Epmans en meteen gemonteerd en foto's gemaakt.
Inmiddels ook al geïnformeerd om te laten wrappen maar deze zal gespoten moeten worden helaas i.v.m. de ondergrond van de box.

Hierbij natuurlijk ook een aantal foto's.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

As zaterdag en zondag weer een update!
 #24387  door MemphisBmw
 
Later als gepland maar hier is dan eindelijk de update!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En hier liggen ze op de galerij, zojuist schoongemaakt en ontvet en klaar voor een Coating!
Afbeelding

Het eindresultaat, helaas nog zonder de center caps! Ben nog hard op zoek naar de juiste maar word een lastige klus helaas!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ook maar meteen door met de volgende update:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik moet ze nog schoonmaken en polijsten, ze zijn gelaserd van fabriek af. Zo vaak zie ik ze niet voorbij komen op het internet dus heb ze meteen aangeschaft en vanuit Duitsland over laten komen...
 #24388  door MemphisBmw
 
Meteen weer een update; Heb haar weer een goeie polijstbeurt gegeven voor een E36 meeting in de Meern afgelopen maand en dan moet je het wel meteen goed doen uiteraard! Kentekens en stootstrips eraf en polijsten maar!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Plus nog een foto welke gemaakt is door iemand op de meeting!
Afbeelding

Tot zover weer een update van mijn kant, deze keer niet veel tekst erbij maar des te meer foto's, weet dat jullie dat ook waarderen.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14