E34 forum Nieuwjaarsbericht 2017

Hier vind u mededelingen van huishoudelijke aard
Beheerder
Gebruikers-avatar

E34 forum Nieuwjaarsbericht 2017

Berichtdoor easy rider » 01 Feb 2017, 21:54

Geacht E34 forum leden,

We kunnen na twee en een half jaar stellen dat de animo voor het E34 forum nog steeds aanwezig is bij de Nederlands en Belgische E34 rijders en dus gaan we vrolijk door. We hebben nu dan ook 478 geregistreerde gebruikers en 18330 berichten. Natuurlijk zijn er veel leden niet actief maar, en ik kijk dat toch regelmatig na, er zijn er ook die dagelijks berichten lezen en zelf niets posten. Zij gebruiken het forum gewoon als een prettig stukje dagelijks leesvoer of als naslagwerk.

We kunnen wel stellen dat zeker de diehard E34 enthousiasteling veel handige tips en how-to's schrijven op het forum en dat dit forum zo langzamerhand een waardevol naslagwerk begint te worden voor de toekomst. Zo is het maken van de wekelijkse back-up's een must om er voor te zorgen dat er niets verloren gaat zoals dat is gebeurd bij het oude forum.

We zullen ons nog wel even moeten buigen over de volgende geplande forum update. Zo je hier kan lezen heeft dat voor dit jaar nogal wat haken en ogen maar we gaan er van uit dat een en ander goed gaat komen. Deze forum update is zeker nodig want we liggen al geruime tijd onder vuur van Russische en Oekraïense spammers welke we dagelijks over de vloer krijgen.

Over "het oude forum gesproken", zo als jullie wellicht weten hebben we de domeinnaam e34.nl weten te verwerven. Ook wat mij betreft een leuke aanwinst voor "onze club".

We hebben 2016 financieel met goed gevolg afgesloten. Voorgaande betekend dan ook dat wij gewoon verder gaan met de ledenstructuur zoals die bij aanvang van dit forum bedacht is. Deze ledenstructuur maakt het financieel mogelijk ons forum in de lucht te houden.

Tot slot wil ik een ieder wederom veel geluk en gezondheid toe wensen en de hoop uitspreken dat we van ons mooie forum en E34’s nog maar lang mogen genieten.
E34 TDS Touring Individual op Puur Plantaardige Olie View Topic
Bericht Bericht Numer:#1  

Terug naar Mededelingen