E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #24796  door epmans
 
auto is weer goedgekeurd. diverse reparaties moeten doen en onderdelen gewisseld, maar de buitenkant is (op dat scherm na) nog netjes genoeg om de auto niet te demonteren. motor heeft nog niet bizar veel kms en draait fijn. dus auto is behouden.
 #25187  door epmans
 
weer een scherm gevonden. heb weer wat te doen.
ook de voorstoel kan ik repareren.
wordt weer een toppertje :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25190  door Marthijn
 
Tonny schreef:Ja, helaas was het de verstandige keuze voor mij om op dit moment afstand van de auto te doen. Veel plezier ermee Eric. Heb je er al wat mee gedaan?

Ja uit de voorkeuring bleek schokbrekers voor, co te hoog, remverschil voor(waarschijnlijk door schokbrekers), remleidingen conserveren, band met canvas zichtbaar(prop)
Dat van co te hoog met de apk, daar had ik ook last van met mijn 520i
Na gas los vanaf 3000 rpm bleef hij te hoog, het duurde wel 40-50 sec voordat hij zakte naar goede waarden...
Dit kwam pas later aan het licht na een aantal metingen......normaal moet hij direct zakken maar dat gebeurde dus niet, vreemd maar uiteindelijk wel goedgekeurd.!
 #25197  door epmans
 
thumbnail_IMG_0301.jpg
zo dat ziet er weer een stuk beter uit! mooi origineel scherm gevonden/ overgenomen met het onderkantje ook nog heel. niet als nieuw maar zeer tevreden.
thumbnail_IMG_0340.jpg
de kilometerstand en service-interval zijn ook weer leesbaar. kwestie van gereedschap pakken en twee lampjes wisselen.
thumbnail_IMG_0338.jpg
thumbnail_IMG_0339.jpg
ik had er een ander stuur ingezet maar had niet gezien dat het nokje aan de achterkant al erg versleten was, daardoor sprong de richtingaanwijzer niet meer uit. die ook maar even gewisseld.
thumbnail_IMG_0337.jpg

En dan die bekleding... de zitting volledig gescheurd en het schuim zichtbaar. maar ik had al een stoel opgeknapt met het kussen van een passagierstoel dus die doet nu dienst in deze auto.
thumbnail_IMG_0342.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25204  door Marthijn
 
Lekker bezig met deze, word dat een blijvertje of gaat hij de markt op?
 #25206  door epmans
 
Marthijn schreef:Lekker bezig met deze, word dat een blijvertje of gaat hij de markt op?
Gaat de markt op, in ieder geval blijft de française en in principe de servicewagen.
 #25307  door epmans
 
en wat spannender schoenen aan gedaan.

zo was het:
thumbnail_IMG_0620.jpg
zo is het:
thumbnail_IMG_0621.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7