E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #25224  door Marthijn
 
Heb je ook onderdelen voor de E23.... :lol:
Nee gekheid, mooie tourrit is zeker iets wat ik graag doe, mooi van de omgeving genieten en mooie bmw’s bekijken.!
 #25227  door Ruck
 
Marthijn schreef:Heb je ook onderdelen voor de E23.... :lol:
Nee gekheid, mooie tourrit is zeker iets wat ik graag doe, mooi van de omgeving genieten en mooie bmw’s bekijken.!
Ik hoop niet dat je hem om je eigen omgeving uitstippelt, moet ik weer naar de andere kant van het land rijden :lol:
 #25230  door epmans
 
Ruck schreef:
Marthijn schreef:Heb je ook onderdelen voor de E23.... :lol:
Nee gekheid, mooie tourrit is zeker iets wat ik graag doe, mooi van de omgeving genieten en mooie bmw’s bekijken.!
Ik hoop niet dat je hem om je eigen omgeving uitstippelt, moet ik weer naar de andere kant van het land rijden :lol:
haha, de rit erna is dus starten in deurne :mrgreen: :mrgreen:

(ik hoop uiterlijk in 2020 ;))
 #25306  door epmans
 
zo dan, stoeltjes weer opgeknapt met andere delen en vandaag er maar even in gezet want ze staan in de weg in de loods

zo zijn ze geworden
PHOTO-2018-10-20-12-40-34.jpg
en ze zijn in de auto.
thumbnail_IMG_0612.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25594  door epmans
 
inmiddels is het voorruit er uit. Deze is lelijk in de hoeken, ligt inmiddels deels los op de kit waardoor regenwater kan binnen komen en de auto heeft ook wat last van roest aan de A=stylen en in de paravan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25610  door Theo
 
Pure horror die roest rondom het raam, voor mij zou het al reden genoeg zijn om afscheid te nemen. Even op zoek naar een handige lasser, er is vast wel iemand die hier wel raad mee weet.
 #25615  door epmans
 
@coach, kom op zeg -> begin eens op bladzijde 1

@theo, ja daar is inmiddels contact mee. Ben al diverse onderdelen aan het meegeven zodat het straks voelt als gratis. en diverse delen kan ik natuurlijk uit een andere sloper slijpen. zoals hier op de foto een stukje ascotgroen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
 #25623  door Coach
 
Coach schreef: 09 jun 2019, 05:11 Da's zonde. Ga je dat laten maken of is deze auto ook voor onderdelen?
Sorry, ben opnieuw begonnen.