E34Forum.nl

Uw E34 uitgebreid voorstellen? Plaats hier je verslag.
 #16031  door Coach
 
Ruck schreef: The heat is on! :twisted:

Edit: Uiteraard zijn andere namen ook welkom.. :D (Toch, Coach? :lol:)
Bring it on! :evil:
 #16082  door Ruck
 
Ze worden steeds beter :lol:
Bij nader inzien lijkt mijn touring ook niet op The Green Hornet :roll:
Die is namelijk zwarte met groene lampen. Volgens mij hebben we dat beide niet, Coach .. :cry:

Yoda zou wel een optie zijn, power genoeg 8-)
 #16390  door Ruck
 
Er is weer nieuws! Morgen komt er een nieuwe waterpomp met een metale waaier. Tip van Mathijs waarvoor alsvast bedankt!

Gister een zet verbreed staal op gepikt. Meteen maar een set TYC's meegenomen met de bekende BMW ringen 8-) (Yes ik heb ze!)

Morgen meer dus!
 #16392  door Icebrain
 
Ruck schreef:Er is weer nieuws! Morgen komt er een nieuwe waterpomp met een metale waaier. Tip van Mathijs waarvoor alsvast bedankt!

Gister een zet verbreed staal op gepikt. Meteen maar een set TYC's meegenomen met de bekende BMW ringen 8-) (Yes ik heb ze!)

Morgen meer dus!


Je hebt peggeman lief aangekeken............................. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #16393  door Ruck
 
Icebrain schreef:Je hebt peggeman lief aangekeken............................. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Check! :mrgreen: Ik kon ze niet laten liggen! :o
 #16394  door Icebrain
 
Ruck schreef:
Icebrain schreef:Je hebt peggeman lief aangekeken............................. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Check! :mrgreen: Ik kon ze niet laten liggen! :o

Snap ik, heb heel lang getwijfeld of ikzelf ook de bewuste koplampen met ringen erin zou plaatsen, maar zoals je hebt gezien heb ik uiteindelijk toch gewoon voor Xenon icm met de huidige koplamp gekozen...........
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 25