E34Forum.nl

 #24834  door Gert
 
De pook heeft best veel speling. Zijn daar revisie kitjes voor ofzo? Of heeft iemand daar ervaring mee?
 #24840  door danny-ex-touringE34
 
Het probleem zit hem in de gesleten nylon busjes van de schakelstang. Zijn niet los verkrijgbaar zover ik weet; dan wordt het misschien hele nieuwe schakelstang.
Misschien een handige forummer die ze draaien kan? Dan heb ik ook wel belangstelling. Groeten, Danny
 #24841  door martijn76
 
Die plastic ring kan je los kopen, maar ook de gele ringetjes en/of het rubbertje aan de bak kunnen versleten zijn.
 #24842  door danny-ex-touringE34
 
Toch te koop ?? Heb er ooit in 't verleden eens naar gevraagd(was wel voor de E21 trouwens) en die waren toen niet leverbaar. Beter dan. Gewoon bij de dealer neem ik aan. Groeten, Danny
 #24843  door 6eamer
 
Hoi, weet niet of het mechanisme vergelijkbaar is met die van handgeschakelde E32 want daar had ik het ook en toen verholpen door bij Offenga in Franeker een setje revisie-onderdelen te kopen. Setje is mss een groot woord want Jacob Offenga had toen obv mijn E32 het setje samengesteld want was/is bij de E32 een bekend probleem. Zaten ook gele ringetjes en witte kunststofring etc. bij. Mss een idee om met hen te bellen?
 #24844  door martijn76
 
Waarschijnlijk is de dealer voordeliger..
 #24845  door 6eamer
 
Ja, zou kunnen dat de dealer goedkoper is, weet ook niet meer wat ik ervoor betaalde - het was jaren geleden.
 #24866  door Cees
 
deze ff op zoeken op het grote www
dat schakelt rete strak

Afbeelding
 #24885  door Cees
 
zelf heb ik hem via ebay gescoord uit trump land
en inderdaad het is wel ff een zoek tocht