E34Forum.nl

 #22469  door Timsmit
 
Hallo bij het achterraam zit dus een scherm wat je omhoog en naar beneden kan doen maar als ik hem omhoog doe blijft hij klikken alsof hij niet wil stoppen! Dus dan doe ik hem maar weer naar beneden! Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Heb ook geen idee hoe je hier bij kan komen want langs de koffer lukt het niet!
 #22470  door ivo
 
Het tandwiel van de motor zal wel kapot zijn met die geluiden.
Uitbouwen kan als je de achterbank leuning eruit pakt, dan kan de hoedenplank eruit.
Mechanisme van de rollo zit daar onder.
 #22471  door Timsmit
 
Oké bedankt voor de tip! Maar hij gaat wel gewoon op en neer alleen als hij boven is blijft hij doordraaien ipv te stoppen? Is die bank leuning er gewoon uit te klikken zoals de zitting?
 #22474  door Machiel
 
Nee, maar heel moeilijk is het niet. Uit mijn hoofd twee moertjes ter hoogte van de armsteun in het midden en twee aan de uiterste zijden aan de onderkant van de rugleuning. En dan even wat prutsen met de middelste veiligheidsgordel. Wijst zichzelf.
 #22504  door Gert
 
Precies. De hoofdsteunen kun je eruit trekken (als je die hebt), de kapjes van de hoofdsteunen zitten vast met een soort van schroef; kwart slag draaien en eruit pakken.
De achterbank "hangt" dan nog in soort van haken/klemmen. Dus de achterleuning optillen en dan kun je haar iets naar voren halen en laten zakken.
 #22520  door Speedy
 
Vergeet de moeren onder aan de buitenzijde niet als je de rug gaat verwijderen. Je ziet ze vanzelf als je de zitting er uit haalt.
 #23426  door epmans
 
Voor demontage vd hoedenplank? Ja, vanaf bovenkant met beleid trekken, langzaam steeds lager. Met beleid anders breek of breken er een bevestigingsclip / clips. Lampje los maken bij stekker, dan blijft lampje r in maar kan je m met beleid naar je toe halwn. Succes.